Svar: 1.648
Tråde: 0
Tilmeldt: Feb 2007
Respekt:
0
http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...OPIC_ID=76
Prøv det her[
]
+GONE2HUNT+
Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.
Nu med 25X forstørrelse.
Nu med sako 75 ss laminat
+GONE2HUNT+
King of varmint
Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.
NU MED DÆMPER
Svar: 654
Tråde: 0
Tilmeldt: Feb 2009
Respekt:
0
Så er piben og hele motorrummet klar til en omgang bedding. Altså ikke hele piben.
A. Westergaard
A. Westergaard
Svar: 1.648
Tråde: 0
Tilmeldt: Feb 2007
Respekt:
0
hvordan går det med de billeder?[
]
+GONE2HUNT+
Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.
Nu med 25X forstørrelse.
Nu med sako 75 ss laminat
+GONE2HUNT+
King of varmint
Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.
NU MED DÆMPER
Svar: 654
Tråde: 0
Tilmeldt: Feb 2009
Respekt:
0
Har fået den fede ide (ondsvagt syntes nogle sikkert) og lave et trapforskæfte. Altså med måde selvfølgelig. Det kan jeg bedst lide og holde ved. Det kommer til at se kanon ud.
A. Westergaard
A. Westergaard
Svar: 706
Tråde: 0
Tilmeldt: Sep 2007
Respekt:
0
Hej West . Tjaa , ved Midway har de også en lille folder der beskriver fremgangsmåden , men start med at øve dig på noget af det træ du har tilovers .
Tegn omridset af netskæringen op og træk den op med et V-tool og C-1 layout cutter .
Så lægges styrelinierne så de er længst mulig i mønstret . Et stykke stålmålebånd tapes fast på linien og bruges som styr til at køre langs med C-1 .
Så startes der med at fylde det hele ud med Left el.Right Hand Cutter . Arbejd den samme vej hele tiden , så bliver det mere ens .
Så kan du gå det over med en Double el. 3-Edge Cutter til at rette lidt op.
Så gøres der færdig ud til kanten med S-1 Cutter el. F-1 . Derefter gøres resten færdig med F-1 .
Det er en grov beskrivelse og andre måder og rækkefølger kan bruges , som man synes . Det kræver øvelse at få styr på arbejdet . Jeg synes selv at netskæring er det sværeste ved hele skæftearbejdet .
Jeg ønsker dig God arbejdslyst .
Hilsen A-bolt (kik lidt i de forskellige skæfte tråde)