Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Årets safariskydning
#1
Så blev årets safariskydning afviklet [Smile]

Som sædvanlig fik vi en ordentlig omgang klø af Gammeltoft [Wink]

Stort tilykke til GT herfra, og tak for en super skydning til alle involverede (mange Dralf´er)

Mvh. AB
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#2
I lige måde AB!

Og ja, stort tillykke GT, utroligt at du kan blive ved med at være så heldig.[Big Grin]

Ellers tak til alle jer som har stået for den fine skydning, det var bare en rigtig god og lærerig dag.

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar
#3
Ja det var en ganske sjov skydning - fandt igen ud af hvor meget jeg ikke kan [:I]
Hvordan fanden kan jeg finde på at sætte 3 skud i ryggen på bukken på 50 meter... og skyde på dyr og gennemgående sætte dem for langt tilbage... og det løbende svin når det så er slow at sigte helt oppe på hovedet - ja der findes næppe ord for det... [:I]
Prøvede 458 uden af få kødsår i hovedet, og så ramme bøflen samtidig var vel dagens største bedrift.Gik sammen med 2 kvinder i den lette vægtklasse - flot som de slap fra at skyde med det kaliber...
Sidste post fattede jeg ikke helt... ud over, at det var voldsomt svært at skyde når alle 5 skyder samtidig... men vores pointsum var samlet ok.
Point systemet kan jeg godt forstå - men egentlig fatter jeg ikke helt at man slipper gratis fra at skyde helt forbi...
Men et godt arrangement som var velbesøgt ...

"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Buba

I lige måde AB!

Og ja, stort tillykke GT, utroligt at du kan blive ved med at være så heldig.[Big Grin]

Ellers tak til alle jer som har stået for den fine skydning, det var bare en rigtig god og lærerig dag.

[Smile] Du var da vist ikke så uheldig selv - hvordan føles det, at slå den regerende danmarksmester (undskyld Johansen du snupper ham i morgen) ???? [8D]

Mvh. AB

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk


Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#5
Du havde ret, jeg fik tæsk af ham i dag.

Som Johansen så flot sagde "Nåå.. så er der hverdag igen"[Big Grin]

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Buba

Du havde ret, jeg fik tæsk af ham i dag.

Som Johansen så flot sagde "Nåå.. så er der hverdag igen"[Big Grin]

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk



tæsk er vel så meget sagt når det kun drejer sig om 1 sølle point[Big Grin]

men en god dag der dog var rigelig dyr på sidste station[B)]
Svar
#7
Jo, men de har regnet forkert, jeg kom aldrig på 306, det tror jeg ikke.

Så lidt tæsk fik jeg da.

Jeg må nyde mens det vare, inden du finder formen igen(det gør du nok næste gang, der er en fin 1. præmie[Big Grin])

Men tak igen for den hyggelige selskab.

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)