Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rådyr ædt levende hos Bøf-Jensen
#1
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/a...166129.ece

I didn't come this far to miss!
I didn't come this far to miss!
Svar
#2
Det ville være rart, om vi kunne slippe for at få Jagtforum plastret til med henvisninger til artikler i Ekstrabladet.
Ekstrabladet er dog den mest uvederhæftige og tarvelige avis, der kan opdrives her i landet. Føj for s....
Svar
#3
Så her da. .TV2

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-2...ml?forside

I didn't come this far to miss!
I didn't come this far to miss!
Svar
#4
@ kwi: Hvis man skal forholde sig til, og måske have en mulighed for kommentere Ekstrabladets manglende kendskab til jagt, natur og våben, er man nødt til læse deres artikler.

Man er ikke tvunget til at åbne linkene[Wink]

Mvh
Karsten
Svar
#5
Arhhhh - jeg troede det var nogle af gæsterne i restauranten, der ville have deres kød mindre gennemstegt end jeg plejer at få det......

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#6
Bliver det stegt???[:0] Jeg som trorede det var micro ovn's mad[Big Grin]

I didn't come this far to miss!
I didn't come this far to miss!
Svar
#7
Ekstrabladet går sikkert på rø.... hvis de skal til at skrive sandheden,de har vel næppe råd til at gå i dybten med deres smørerier,så man kan få den rette sammenhæng i de ting der skrives om.

Nå men det er vel ikke noget nyt,hellere svine folk unødigt til,det er noget der sælger.

mvh,Buffalo (Svend D Kristensen)
Svar
#8
Ekstrabladet sælger på deres overskrifter, ingen tvivl om det. Faktisk havde jeg i et par sekunder samme tanke som Høghen [Wink][:o)] Jeg nåede ovenikøbet at tænke: Velbekomme!! [xx(]

Men det er da blevet taget så seriøst, at der lige har været et indslag om det i TV2`s landsdækkende nyheder.
Og personligt synes jeg da at det er noget forbandet svineri [xx(]

Mvh Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#9
Ulovligt hegn er noget griseri - men at et rådyr dør ved at hænge fast i hegnet er en evigt tilbagevendende begivenhed, ligesom en dåhjort eller to hvert eneste år finder vej til Jægerbladets lokalsider med geviret viklet ind i alt fra reb, til tørresnore, hegn og fiskenet. Bilisterne bliver jo ikke kritiseret for at levere "forbandet svineri" når de påkører råvildt, selvom de utvivlsomt på et år tager mange flere rådyr end hegn.. ;-)

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#10
Jeg satser mere paa losgaaende hunde end rave som gerningsmandene.
hogmeister
Hogmeister
Svar
#11
Her er i hvert fald en om'mer [:o)]

http://ekstrabladet.dk/112/article1166491.ece

Mvh.
Lars/Great Dane

'Citat M@X' Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun

...So What - Jeg er udnævnt til skødehund af Miss Speedy Jegsnupperentudekikstil
Great Dane

Svar
#12
Er det ikke en storm i glas vand?

Iflg. Palle Skov Jensen(EBs artikel) er hegnet sat for at beskytte nyplantede træer. Det er det man normalt kalder et kulturhegn. Der bliver sat rigtigt mange km af det om året og er lovligt efter dansk lovgivning. Reelt er der ikke noget spor forkasteligt i det.

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#13
Jeg er enig i, at vinklen med det døde rådyr er kørt for hårdt op. Det kunne også ske i et kulturhegn. Jeg blev lidt forvirret første gang den kørte over skærmen fordi forskellige mennesker bliver interviewet ved forskellige hegn.

Der er en der bliver filmet ved en nyplantning, det er fint nok. Men der hvor rådyret sidder kunne jeg ikke se nogen nyplantning, så det kan stadigvæk være et hegn som er opsat i strid med reglerne.

...men så kunne folk jo have reageret på det for længst istedet for at benytte sig af lejligheden med det stakkels rådyr.

...er der også en smule misundelse inde over ?? [xx(]

...ved vi om dyret blev ædt mens det levede, eller er det kvalt i hegnet og derefter fortæret som det er naturens orden ??

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#14
Nu begynder det at blive mystisk [?]

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-2...ml?forside

Mvh.
Lars/Great Dane

'Citat M@X' Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun

...So What - Jeg er udnævnt til skødehund af Miss Speedy Jegsnupperentudekikstil
Great Dane

Svar
#15
Vil det sige, at man har været for hurtig med de bombastiske udtalelser? Så kommer der vel en strøm af undskyldninger til Bøfjensen.... nå, ikke?

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#16
Fyens Stiftidende har også nyt i sagen imorgen-de støtter Tv2´s nye udlægning af sagen.....Lyder som om "BøfJensen´s" naboer eller andre i området ikke har rent mel i posen-FLOT![Sad!]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#17
Uden at kommentere sagen iøvrigt kan jeg fortælle at jeg for et par år tilbage havde en elgkalv der sad fast i et dyrehegn (og var død) - den havde slidt store sår flere steder på kroppen/halsen og hegnet var ødelagt/trukket ihvertfald over et 5-6 meter stykke.
[Image: IM000195.jpg]
[Image: IM000191.jpg]



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#18
Der er flere ting der tyder på at de er ugler i mosen.

Rævene er forbandet langbenede på nordfyn, og hvorfor har de kun ædt af den ene side??

Hvorfor er der ingen skader fra hegnet på stængerne??

Schönauer

[Image: p----blaser.jpg]
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#19
ja og så er det forbavsende hvor stille bukken har stået mens den enten er død af tørst eller ædt,når man ser på jorden omkring den
Svar
#20
ja, det må være en eller anden form for sammensværgelse som står bag..

[Image: PeterandTony0507012-1-1.jpg]


Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)