Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ventetid
#1
Hvor lang tid skal man vente på en genladnings tilladelse.? Har en karmerat som afleverede sin ansøgning til Odense politi for over 3 uger siden.Ved godt at der har været noget bøvl med deres papir osv....Men han ved at være en smule utålmodig.Det skal dog lige siges at han fik afvide,at de var begyndt at skrive tilladelser ud igen,så måske der er håb.
Svar
#2
jeg kørte til HObro politi som lavede den mens jeg ventede
Svar
#3
tja jeg ventede 6 uger på en våbentilladelse også i odense[Sad!]......

Karsten
Karsten
Svar
#4
Silkeborg laver den også typisk med det samme :-)

Surt show, når man står der og gerne vil igang..Krydser fingre for, at den er på vej.

Mvh.
Palmer
***  Jepsen :-) ***
 
Svar
#5
Vis man aflever ansøgninger i Ringe, Assens, er de i postkassen næsten før man er hjemme igen.

Det ligegyltig hvor man aflever sin ansøgning på Fyn så det stadig samme politikres 2300-50501-, så der er ikke hold i den der med (du skal aflever i den komunne du er bosat i) nix til tasterne lille de.

Mvh Skotten


Svar
#6
I Århus kan man PT ikke få fornyet sin tilladelse fordi en eller anden formular ikke er opdateret. Og i Århus skal formaliteterne være på plads.

VH Søren

PS hvis nogen kan oplyse at ovennævnte ikke længere er aktuelt fordi der er kommet styr på formalia så vil jeg gerne høre det.

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#7
@ Søren.
ja, min ven.
det er et overstået kapitel og både Bwana og mig selv har fået den nye tilladelse.

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by STROM

@ Søren.
ja, min ven.
det er et overstået kapitel og både Bwana og mig selv har fået den nye tilladelse.

mvh
Strom, naturgænger



Takker

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#9
Ja vi må da håbe at der snart sker noget.Ventetiden er jo lang.
Svar
#10
Nosler (Karsten)....Var policen også ude hos dig og se dit laderum.? Min karmerat fik afvide at de ville kigge forbi.
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by bka

Nosler (Karsten)....Var policen også ude hos dig og se dit laderum.? Min karmerat fik afvide at de ville kigge forbi.



nej da det var en våbentilladelse [:o)]

men har haft snakket med dem om genladetilladelse og der ville de først ud og se rummet før jeg kunne få tilladelsen......

Karsten
Karsten
Svar
#12
ok[Smile]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)