Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hornfisk - hvor?
#1
Hejsa
Skal ud efter hornfisk i morgen - hvis der da stadig er nogen langs kysten.
Har ikke været på kysten i umindelige tider...

Er der nogen, der har en god idé til hvor jeg skal køre hen i morgen?
Helst i nærhende af Horsens... og helst med flokke af næbdyr... [Big Grin]

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#2
Fra båd eller land?

CP
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#3
Land... Jeg tog ud på Alrø. fangede 6 men havde kontakt med en del flere.

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by ran

Land... Jeg tog ud på Alrø. fangede 6 men havde kontakt med en del flere.


nogen billeder Ran..af hornfisk du fangede ?[Smile]

http://www.andersencharters.com
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#5
No sorry - I don´t take pictures of all the fish I catch. Only the bigger ones... But in case you don´t know what kind of fish a "hornfisk" is - you can google "garfish"...

They are great fun to catch on ultralight tackle.. I use af a very ultralight spinningrod, 0,20 mm monofilament and 7-10 grams spoons [:I]

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#6
I år skal du tage til hvide sande ring til slusevagten og spørg om de er der.... ugerne 27- 30 er ok...

fanger ind imellem 30 - 40.. brug rejer og en lille trekrog - så skal du bare se...

Citat:quote:

Originally posted by ran

Hejsa
Skal ud efter hornfisk i morgen - hvis der da stadig er nogen langs kysten.
Har ikke været på kysten i umindelige tider...

Er der nogen, der har en god idé til hvor jeg skal køre hen i morgen?
Helst i nærhende af Horsens... og helst med flokke af næbdyr... [Big Grin]

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)


AllanC
Så længe der er bly i luften - så længe er der chancer! Livet er for kort til upræcise rifler - R93 will do!! ;o))
Svar
#7
Allen...Tage nogle billeder og post her på VTF for os fiskermænd..[Big Grin][:p]
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)