Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rågejæger udløste panik
#1
Politiet tilkaldt

[Image: dralflogoKim1.jpg]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#2
Tja. Jeg regulerede engang råger i dyrehaven ved Vejle Fjord. Da jeg vadede rundt inde mellem dådyrene bag trådhegnet, kunne jeg da godt se, at mange af bilerne på vejen langs med hegnet pludselig kørte ret langsomt for at holde øje med hvad jeg lavede...

Jeg blev da også antastet af en person inde i dyrehaven, der spurgte om jeg godtd måtte det.... Han kunne tilsyneladende ikke læse - for der var skiultet ved alle indgange om regulering... :_)

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
Havde for nogle år siden en helt anden oplevelse. Efter regulering i jagtforeningsregi sad formanden og jeg og nød en kop kaffe - resten af indsatsstyrken var taget på arbejde, da en ældre herre med bistert udtryk i ansigtet kom kørende på cykel - i øjensynlig angrebs''mode''.

Jeg tænkte - så for .....

Efter en opbremsning der var en 50 år yngre mand værdig kom spørgsmålet: HVOR MANGE HAR I SKUDT.

Jeg holdt vejret og afventede formandens svar der blev hudløst ærligt: 216

Svar: GODT - hvorefter han forsvandt i den retning han kom fra uden yderligere kommentarer.
mvh
Svar
#4
DEn sidste oplevelse har jeg også haft. Et af de steder jeg er med til at regulere, ligger lige op ad et villakvarter, og rummer en kæmpe koloni, som beboerne er temmelig trætte af. Specielt fordi det er et yndet skovtursområde - og hver gang der går en gennem skoven letter hele kolonien og flyver rundt og larmer i et kvarter...[xx(]

De lokale i det lvarter er glade for reguleringen...

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)