Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Levende agn.....
#1
Hvad mener I om dette ?

JPL
JPL
Svar
#2
Det er næsten mere sygt end den idiot der i weekenden bankede en labrador ihjel med et koben [V] Hvorfor er der mennesker der slet ikke kan sætte sig ind i de lidelser dyr pådrager sig ved den slags mishandling, det gør vel mindst ligeså ond på en hund som på os, hvis en fiskekrog bliver sat fast i kæften eller hånden eller hvordan de nu bliver mishandlet.

Mvh.
Lars/Great Dane

'Citat M@X' Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun

...So What - Jeg er udnævnt til skødehund af Miss Speedy Jegsnupperentudekikstil
Great Dane

Svar
#3
Jeg mener at det er et falsum!

http://www.snopes.com/critters/crusader/sharkbait.asp

Mvh

Michael
Svar
#4
Det er sikkert nogle PETA folk, som har været for kreative.
JEg har set det før - de samme billeder for flere år siden.
I øvrigt ville en levende hun ikke være ret god tila t fange hajer. Et stykke tunfisk på en krog ville være bedre. Hajerne er lokket ind til båden med fiskeolie duftspor...
Den lille hun med en kroj i poten var med sikerhed ikke brugt til hajagn - Krogen var alt for lille i forhold til hundens/agnens størrelse. Den har sikkert tådt på en fiskekrog og fået den i poten ved et uheld...

Lige så ulækkert det er, hvis det var virkeligt fandt sted - lige så ulækkert er det, hvis folk producerer den slags falsummer for at fremme en sag...

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)