Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvordan boller pindsvin
#1
MEGET forsigtigt. Ja de fleste har jo nok hørt den joke engang for længe siden, men i går aftes fik jeg syn for sagen

http://web.me.com/mikkelkroeyer/Helle_og...haven.html
Mvh.

Yeti
Svar
#2
Det er den skinbarlige sandhed Yeti.

Jeg sad en aften og nød et glas rødvin på terassen da et pindsvinepar påbegyndte akten. Hold da op hvor var han forsigtig. Han nussede og pussede rundt om hende i flere timer. Jeg tænkte på et tidspunkt, at han nok er i gang med at indregne samtlige hendes pigge i et fuldstændigt tredimensionelt koordinatsystem med zero tolerancer. Først når alt hvad der er spidst er tegnet ind, går han videre til næste punkt i checkskemaet. Mægtig klogt hanpindsvin. Mægtig tålmodigt hunpindsvin.

...eller også var hun bare en af dem der kræver et virkelig seriøst forspil før det bliver til noget [Big Grin]

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#3
Jeg synes også at kan ser ud til at holde øjnene godt lukket, måske pga. piggene måske er det bare min blitz...
Mvh.

Yeti
Svar
#4
Et eller andet sted, skal man også være godt trængende for at springe på alle de pigge... Men "thumbs up" til hanne herfra...

/Ugelvig

Tikka T3 - 308 Win
Bushnell 3-12 x 56 mm
/Ugelvig



What we do in life - Echoes in eternity!
Svar
#5
pue ha da tænk at man skulle risikere at stikke klokkeværket,,,,,godt man ikke er pindsvin av av av klokkeværk av
Svar
#6
Sadomasokist

[Image: PeterandTony0507012-1-1.jpg]


Svar
#7
Eller også er man rriiiigtig trængende......[:o)]
Men hvis vi også kun fik en gang årligt, så ville vi nok også hoppe på, eller.....[?][Big Grin]

Hvilket altid får mig til at tænke på om svin føler sig tiltrykket af det ydre, det indre eller er det bare lugten i sig selv??????

Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Tikka M695, 338 "Pind-is"
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)