Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forhandlertilladelse
#1
Jeg har netop idag indgivet en ansøgning til forhandlertilladelse, med henblik, på at åbne en mindre jagtbutik.

Vores lokale politi var meget behjælpelige på alle punkter, men da jeg spurgte, hvor lang tid sagsbehandlingstiden var sagde de mellem 3-5 mdr!!! [:0]

De forklarede mig fint hvordan proceduren foregår, og at deres del af arbejdet kan klares meget hurtigt, men at det er kriminalteknisk afd. i København der har lang ventetid. [Sad]

Mit spørgsmål er - Er der andre her på forummet, som har ligende erfaringer, eller skal man klage den lange ventetid ? Håber andre med forhandlertilladelser eller ligende erfaring vil dele ud af deres personlige erfaring.

Jeg skal tilføje, at sagsbehandlingstiden ikke skyldes formalia- dette er OK...
Svar
#2
Hvilken politikrede er der tale om??

Det er lidt forskelligt alligevel[B)]

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#3
Hej Gammeltoft

Det er Sydsjælland/Lolland-Falsters Politi.... Vi har en rigtig god "våbenmand" i vores politikreds, og han vil gøre alt sit arbejde med sagen færdig idenne uge, og sende det hele til KBH. Da han holder 3 ugers ferie fra næste uge- Det er god service [Big Grin] Men som han siger, så er det i KBH. det hele strander, og når han har sendt sin rapport til KBH, så har han ikke med sagen at gøre længere [Sad] Syntes bare det virker som lang tid (3-5 mdr.) Ville gerne høre, hvor lang tid i andre har ventet på jeres tilladelser ?
Svar
#4
@hotbarrel - har du en forretning?



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#5
Hej ID,

Ja, jeg har en forretning, men af gode grunde (forhandlertilladelsen) går der desværre lidt tid inden vi åbner dørene [Sad]
Svar
#6
Hvor kan vi forvente den spænnede butik ,forretning skal ligge hen i hvilken by.

lille

Des Waidmanns Ursprung liegt entfernt – dem Paradiese nah, da war kein Kaufmann, kein Soldat, kein Arzt,

kein Pfaff, kein Advokat, doch Jäger waren da!
Hilsen Lille

Svar
#7
Hej Krengel,

Vores forretning er i sydøstdanmark, men der kommer ligeledes en omfattende webshop, så alle kan få glæde af vores gode tilbud [Smile]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)