Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nye moderatorer
#1
Der er i dag føjet to nye moderatorer til "korpset". Tag varmt imod M@X og Takleberry der fremover bistår Kima og Great Dane i arbejdet!

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#2
Velkommen til!
Svar
#3
gratulerer
(så er der også chance for en skideballe på plattysk[:o)])

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
[Smile] God idé. Velkommen i det nye job. Det må vel også kunne aflaste de "to gamle" [Big Grin].
Mvh Walnut
Svar
#5
Jep og Glædeligt at høre der stadig er liv i M@X [Big Grin]

"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Der er i dag føjet to nye moderatorer til "korpset". Tag varmt imod M@x og Tackleberry der fremover bistår Kima og Great Dane i arbejdet!


Jeg håber sandelig at du mener M@X og ikke M@x ................



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#7
Kampdværgen.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#8
En af dagens bedre nyheder [:p][Wink]

I ønskes pøj pøj med jobbet gutter [Smile]

(Og dejligt at M@X er her endnu [^])

Mvh Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#9
Tillykke ? [Big Grin] Det er vidst kun dem der ikke har prøvet det der siger tillykke [Wink]

Jeg vil i stedet sige: Tak fordi i påtager jer opgaven !

Hilsen
Kenneth

-------------------------------------------
CTRL-Z virker desværre ikke i det virkelige liv
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#10
Fint at der er styring på, og de skal være mere end velkommende med deres moderering.
Rart med en sober side.....[Smile]

Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Ex.Tikka M695, 338 "Pind-is"
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar
#11
Lidt unfair. Nu kan Max genere os og svine vores b++++++ til og når vi gør gengæld, tja så er der chance for at vi bliver modereret [Big Grin]
Men velkommen til [^]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#12
Tjaeh - jeg har også været oppe at diskutere med @MAX [Big Grin]

men skulle han svine B....... til, holder jeg helt lav profil [8D] men absolut på hans side !!
mvh
Svar
#13
Jeg siger også knæk & bræk med jobbet - og jeg synes også, at det er en rigtig god nyhed, at M@x stadig er med os!
Svar
#14
Lyder godt herfra i lidt gamle USA [Big Grin]..... tillykke til vore to nye moderatorer her om VTF..[^]

http://www.andersencharters.com
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#15
Citat:quote:

Originally posted by halvautomat

Jep og Glædeligt at høre der stadig er liv i M@X [Big Grin]

"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_sommar.gif]



Hvordan ved du at der stadig er liv i ham[^] Måske er det bare et rygte[Wink]

Men ok du gamle, hvis du ellers er vågnet op kunne det måske passe dig at oploade et billede af en ægte modereret buk som jeg ved at du har ihjeldslået først på sæsonen.[Big Grin]

MVH
Mugge
MVH
Mugge

Svar
#16
Rom blev ikke bygget på en dag [Smile]
Hvis du lover at gammelbukken/gråskimlen/Kampdværgen/M@X dukker op ... så skal jeg nok uploade et billede af min 6 takker [^]
Så kan helautomatens passende komme med også - de var fine...

Citat:quote:

Originally posted by Mugge

Citat:quote:

Originally posted by halvautomat

Jep og Glædeligt at høre der stadig er liv i M@X [Big Grin]

"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"



Hvordan ved du at der stadig er liv i ham[^] Måske er det bare et rygte[Wink]

Men ok du gamle, hvis du ellers er vågnet op kunne det måske passe dig at oploade et billede af en ægte modereret buk som jeg ved at du har ihjeldslået først på sæsonen.[Big Grin]

MVH
Mugge



"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#17
Fint med to mere der vil tage slæbet ved tømmerne. Jeg synes der er mange det "fedter" for M@X, det er også godt han er med, men jeg vil nu hellere fedte for takleberry, jeg bor trods alt kun få km. fra hans bukkejagt [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#18
Hej
Tillykke med tjansen, knæk og bræk fremover.
Mvh
Carlsen
Erzähle es mir und ich vergesse
Zeige es mir und ich erinnere
Lass es mich tun und ich verstehe.
Svar
#19
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

jeg vil nu hellere fedte for takleberry, jeg bor trods alt kun få km. fra hans bukkejagt [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.



Det behøver du skam ikke - bukke er pt. noget man skal kigge i fremmedordbogen efter herovre [Sad] Når lige Ulrik ikke render og skyder de største [Wink]

[Image: Takleberry-1.jpg].

Nu med "Harley"-rifler [8D]
Svar
#20
Stor tillykke til jer begge med den nye titel. Det er rart at MAX er med igen.
Mvh Nemo

Mvh. Nemo
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)