Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jæger sigtet for at skyde i villakvarter
#1
Skød mod fiskehejre

[Image: dralflogoKim1.jpg]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#2
Klovn!!! Det mindste han kunne gøre var da at ramme [:o)]
Mvh.

Yeti
Svar
#3
[Big Grin][Big Grin][Big Grin] Læg mærke til bannerreklamen under artiklen: "Skydeskolen 1"

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#4
Ja, han burde booke tid på skydeskolen. Det har nok ikke været hensigten andet end at skræmme fiskehejren, da han ikke ramte[Big Grin]

[Image: PeterandTony0507012-1-1.jpg]


Svar
#5
Sikke et fjols.... han må sgu da have en noget kort lunte...

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#6
der står at hejren er totalt fredet pånær nogle præcise undtageleser, hvorunder havebassiner ikke høre under.

Men er det ikke sådan at man må holde rovdyr væk fra ens have hvis man holder husdyr ?
Jeg synes i hvert fald at man skulle have ret til at skyde en hejre hvis den fiskede i ens have bassin.
At idioten så ikke kan styre sig med sit gevær er jo en hel anden ting.

LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....
Mvh.LANI



Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by ran

Sikke et fjols.... han må sgu da have en noget kort lunte...


Eller også har han nogle meget dyre Kinesiske Karper.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#8
Ja ja, havde manden nu haft et hængebuesvin til kæledyr, og et vildsvin forsøgte at bryde ind i haven, ville han sikkert ha' fået Ridderkorset for sin indsats..........[}Smile]

/Søren
Svar
#9
Koi karper er sådan set bare kinesisk for "kort Lunte".... ;-)

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#10
Ja det er farligt at bo på landet!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)