Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tørring af hylster
#1
Hvor mange grader sætter i oven på, når de nyvasket hylster skal tørres...[?]
Jeg har selv givet 100 stk hylster 100 grader med varm luft i 15 min. er det for varmt eller hva..[?]

Heller en fin lille mad gris, end en stor pissert, Keigler
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#2
Jeg plejer at holde mig til 50-75 grader, men det er mest for ikke at brænde fingerne alt for meget når jeg tager dem ud.
Mvh.

Yeti
Svar
#3
Jeg plejer og smide mine hylster i vaskemaskinen i en strømpe sammen med vasketøjet, og derefter over i tørretumbleren sammen det andet, det plejer og virke fint.

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#4
Wow, det var da inspirerende. Det må kunne gøres endnu smartere. Altså:

1) På skydebanen stopper man bare hylstrene i lommerne efterhånden som man bruger patronerne.

2) Hjemme smider man bukserne, springer på konen og falder ret hurtigt i søvn bagefter.

3) Når man vågner er bukserne selvfølgelig vasket og tørret. Man sætter sig til ladebænken og begynder at genlade de rene og tørre hylstre fra lommerne.

4) Man beder til de højere magter, at konen ikke læser med her på forum [B)] [B)] [B)]- av av av.

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#5
Ellers ikke tosset du Lasse, ikke tosset!

Ku' man så også få konen til at rykke lidt i håndtaget på pressen, på et eller andet vis, det kunne da være fedt.

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar
#6
Hvis man har fulgt Lasse's anvisninger (nærmere bestemt pkt.2) behøver hun ikke at rykke i håndtaget....[8D][Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#7
Det er det jeg siger, det kan kun blive til et hit![^]

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)