Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Holografiske sigter fra EOTech
#1
Hejsa

Er der nogen her, der har erfaring med holografiske sigter fra EOTech ?

Jeg overvejer at købe deres Model 550 Military (se link)

http://www.eotech-inc.com/lawe_hwsmodels.php

- og er derfor interesseret i at høre om andre har erfaring med produktet.
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#2
Hej Rex

Jeg har en del erfaringer med holografiske sigter, dog ikke fra dette fabrikat. Men er dette mærke ikke ækvivalent med Bushnell´s Holografiske sigter[?].
Jeg har erfaringer med holografiske sigter fra HAKKO, Bushnell, samt ATN-corp, men flere af produkterne går under et andet navn. Jeg bruger idag kun aimpoint som ikke er holografiske, da de ovennævnte havde alt for meget parralaxe. Jeg vil prøve at finde min "test" af produkterne, men jeg kan huske at Bushnell´s parralaxe var bedst, men langt fra god nok til min form for jagt[V].

mvh atn
Svar
#3
Jeg kender også selv en del af de 'andre' mærker, men overvejer om jeg skal begynde og sælge EOTech.

Jeg har læst lidt om dem, og det ser ud til at der er kendt som noget af det bedste i USA.
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#4
Jeg kan desværre ikke finde de opmålinger af parallaxe på de forskellige ovennævnte holografiske sigter, men som sagt kan jeg huske at bushnell var bedst. Der her ligger også 1 1/2 år tilbage, hvorfor producenterne af holografiske sigter måske har fået bedre styr på begrebet parallaxefri. Jeg kan for øvrigt huske at produktet fra ATN-corp. parallaxe´de så meget at reddotén kunne både være over og under et rådyr ved bevægelse af hovedet (sigtet stod alså stille[Wink]). Jeg kan dog ikke huske på hvilken afstand, men det var indenfor normal skudafstand[:I].
Hvis dine måske kommende holog.sigter har styr på ovennævnte, så kunne jeg blive den første kunde[:p]

mvh. atn
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)