Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S&L fra en amerikaners synspunkt
#1
http://www.rifleshootermag.com/featured_rifles/RS_greatdane_200906/index.html
Svar
#2
TOTAL fed artikkel. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#3
Ok artikel, men hvorfor hulen har forfatteren ikke taget sig tid til lidt NY research på S&L og dermed fået øje på at de stadig producerer fine rifler, og nu om dage ovenikøbet til rimelige priser??

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu snart med .17 Mach 4 ...
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by dravis

Ok artikel, men hvorfor hulen har forfatteren ikke taget sig tid til lidt NY research på S&L og dermed fået øje på at de stadig producerer fine rifler, og nu om dage ovenikøbet til rimelige priser??

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu snart med .17 Mach 4 ...



Nu er Terry Wieland generelt ikke til ret meget moderne, helst noget med doubles i stor diameter. Han kan heller ikke lide kikkerter med noget andet end duplex.

Da jeg læste artiklen første gang da bladet kom tænkte jeg på at sende ham et link til en af verdens bedste hjemmeside, men kom så i tanke om at den nok heller ikke er kommet ud af forrige årtusinde endnu[Wink]. Så hvad kunne det nytte.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#5
Citat:quote:

Nu er Terry Wieland generelt ikke til ret meget moderne, helst noget med doubles i stor diameter. Han kan heller ikke lide kikkerter med noget andet end duplex.

.

Nej, han er absolut ikke til plast skæfter, 308W og 700 låse[:o)], men ellers er han ret kompetent på sit felt. Hans bog "DANGEROUS-GAME RIFLES" er nok en af de bedre og mest "moderne" om big-bore. Så snæversynet som han bliver fremstillet her, synes jeg bestemt ikke han er. At man ikke er enig med ham er en anden sag[Big Grin].

Hav en god dag, Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#6
Jeg mener der er en ældre artikel, jeg har i hvertfald læst den før på enten Dansk eller Svensk [?]

"Mig selvglad!!
-Jeg er da ikke halvt så selvglad som du ville være hvis du var i mit sted"

"petoni"
Per Tolstrup Nielsen  
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)