Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Håndkikkert - et godt tilbud jeg så i dag
#1
Hej alle

I min jagt på en god snørestøvle kommer man jo lidt vidt omkring. Også forbi en lille undselig jagtbutik i Hammel (var på kundemøde i Silkeborg) kaldet AN Jagt.

Han havde et par Bushnell H20 håndkikkerter stående på disken til 1100,- (normalpris 1800-1900 kr)

Ville bare lige nævne det - i tilfælde af nogen af Jer stod og manglede en ny mellemklasse håndkikkert....

vh Ran

VRØVL! Kun PIGER vil have magnum... ;-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#2
Hallooo

Du har været i Hammel og ikke kigget forbi [Sad!]

Jeg bor i Bøstrup, 6 km fra Hammel.

Og m.h.t. håndkikkerter så ring lige ... du kender nummeret [Smile]
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Rex

Hallooo

Du har været i Hammel og ikke kigget forbi [Sad!]

Jeg bor i Bøstrup, 6 km fra Hammel.

Og m.h.t. håndkikkerter så ring lige ... du kender nummeret [Smile]



Ja, rent faktisk tænkte jeg på at kigge forbi.
Jeg spurgte endda hvor langt der er til Langå og fik svaret ca. 30 km.... jeg troede du holdt til i Langå[?] [?] Det kneb med at køre så langt og nå videre til næste aftale til tiden, så jeg vendte næsen sydover i stedet..... Ærgerligt! Jeg ville da gerne have været et smut forbi....[Smile]

VRØVL! Kun PIGER vil have magnum... ;-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#4
Ja mit postnummer er Langå ... men derunder er der jo en del byer [Big Grin]
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#5
AN Jagt ligger i Resenbro v. Silkeborg

AN Jagt, Skærbækvænget 8, Resenbro, 8600, Silkeborg
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Gabba

AN Jagt ligger i Resenbro v. Silkeborg

AN Jagt, Skærbækvænget 8, Resenbro, 8600, Silkeborg



Der kan man bare se.....det er sq godt jeg ikke har gps i bilen....
Min stedsans er helt til rotterne - sidder også altid med udskrifter fra krak.dk, hver gang jeg skal nogen steder....[xx(]

VRØVL! Kun PIGER vil have magnum... ;-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)