Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pas på med hvad dine børn "udtrykker glæde ved"
#1
Dyrk lige den her...

Jeg skal da vist til at holde øje med hvad jeg indoktrinerer mine børn med...

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/06/22/140838.htm

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu snart med .17 Mach 4 ...
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#2
Det bliver så lækkert, når man forsøger at sætte almindelig sund dømmekraft i system i håbet om, at de, der ikke selv besidder selvstændig tankevirksomhed, pludselig får redskaberne i form af regler, skemaer og procedurer. Helt sikkert vejen til succés.... [xx(]

Jeg har svært ved at have tillid til at "Mette-skolelærer" kan skelne mellem en naturlig drenget begejstring for f.eks. jagt og "farlig adfærd" i henhold til checklisten....

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
Tja når min 3årige søn ser et dyr kommenterer han straks om hvorvidt det er noget man skyder som i "Man skyder ikke køer" eller "Man skyder rådyr"... Men heldigvis bor vi i Sverige så måske får jeg lov at beholde han hjemme et par år endnu.
Mvh.

Yeti
Svar
#4
Alle der er omkring os her i forummet må da svæve i akut livsfare når dem der er interesserede i skydevåben udgør en trussel.

/Kenneth

-------------------------------------------
CTRL-Z virker desværre ikke i det virkelige liv
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#5
Glæde ved våben,, jajaja. hold da helt kæft nu rabler det.

The Shootist
"Live and let live"
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#6
Den journalist som har forfattet den artikel har måske ikke lige helt fattet hele budskabet [xx(]

De overordnede tanker er rigtig gode - de er møntet på at forsøge at fange en potentiel skolemassakre her i danmark inden det sker og give de til tider handlingslammede pædagoger og lærere en drejebog til hvad de skal gøre HVIS det skulle ske. Den er samtidig afstemt med hvad politi, Brandvæsen og andet redningspersonale har liggende af planer for sådan en episode.
Men må sgu nok indrømme at de er fremstillet lige firkantede nok her [Sad!]

[Image: Takleberry-1.jpg].

Nu med "Harley"-rifler [8D]
Svar
#7
Jeg er bange for at knægten og jeg er stemplet [Wink]

Han er 11 og jeg har haft ham med ude og skyde lerduer 3 gange her i løbet af foråret. (Han lærer irriterende hurtigt og skyder allerede doubléer på bagduerne) Jeg kan ikke forestille mig andet end at han snakker om det i skolen. Når vi så også laver knive, buer og pile, samt skyder med dem, så er rygtet sikkert løbet.

Jeg håber kun at jeg ved skole/hjemsamtalerne har anskueligt gjort, at vi har et sundt forhold til diverse skydevåben [:I]

Mvh
[Image: Zoli1.jpg]

Nu med S&L [Big Grin]
Mvh


Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)