Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1100
#1
Hvad kan en Remington 1100 handles til?
Den er med modyfied løb.

Standen er brugt, men god.

Mvh.
Søren
Svar
#2
jeg har tidligere solgt et par stk.til 2500kr per stk.det er svært at få mere,nu til dags.

John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
243win er det nye kal.16
Svar
#3
Hvis du finder en til 2500 vil den nok ikke ligne et glansbillede. De koster stadig lidt selvom de er gamle. Men brug en 3-4 tusind så kan man finde et rigtig godt eksemplar.

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#4
køb en beretta i 300 serien de er nærmest uopslidelige.
MVH
LØVIG
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by løvig

køb en beretta i 300 serien de er nærmest uopslidelige.
MVH
LØVIG


Jeg tænkte nok der ville komme et foreslag til en Beretta før eller siden[Big Grin] Men hvis man nu vil have en Remington, de er altså også uopslidelige. Men sådan er det jo. Hver sin smag[Wink]

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#6
jeg købte da jeg var ung og spænstig nyjæger en brugt Remington 1100
af en som havde brugt den flittigt på flugtskydningsbanen med mange tusind skud til følge [Wink]
der har siden været i min varetægt i adskillige år, og brugt til både flugtskydning, strandjagt, skov og markjagt, og har skudt askillige tusind skud siden, den har været fyldt med sand, saltvand og grannåle, og den har kun svigtet mig 2 gange, den ene gang havde jeg glemt at komme patroner i [:o)][:o)] og den anden gang havde jeg smurt for meget olie i låse og lademekanismen en gang jeg var på jagt efter hvinænder i frostvejr [xx(]
jeg vil til en hver tid anbefale en Remington 1100 både med hensyn til holdbarhed og driftsikkerhed, og så er den jo dejlig nem at skille ad så man kan rengøre den [Smile]

mvh Ejvind

Alting er let, bare man kan det
mvh Ejvind

Alting er let, bare man kan det
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by EB_Thy

jeg købte da jeg var ung og spænstig nyjæger en brugt Remington 1100
af en som havde brugt den flittigt på flugtskydningsbanen med mange tusind skud til følge [Wink]
der har siden været i min varetægt i adskillige år, og brugt til både flugtskydning, strandjagt, skov og markjagt, og har skudt askillige tusind skud siden, den har været fyldt med sand, saltvand og grannåle, og den har kun svigtet mig 2 gange, den ene gang havde jeg glemt at komme patroner i [:o)][:o)] og den anden gang havde jeg smurt for meget olie i låse og lademekanismen en gang jeg var på jagt efter hvinænder i frostvejr [xx(]
jeg vil til en hver tid anbefale en Remington 1100 både med hensyn til holdbarhed og driftsikkerhed, og så er den jo dejlig nem at skille ad så man kan rengøre den [Smile]

mvh Ejvind

Alting er let, bare man kan det


Jeg vil give dig fulstændig ret, skyder også selv med en. Har aldrig haft noget der minder om problemer. Rigtig god skyder.

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#8
godt ord igen,jeg skrev bare mine egne erfaringer,både jeg selv og en af mine gode flugtskydnings kammerater har fået problemer med at genlade med 24 grams flugtskydningspatroner efter at have skudt omkring 10 12000 skud,og nej det er ikke manglende rengøring,nu bruges de begge til havjagt med nogle ordentlige ladninger så fungerer de stadig fint,men men men,jeg vil stadig vælge beretta til flugtskydning,både hvad angår halvautomat og over and under,jeg mener de har den bedste balance af alle,har prøvet de andre og så er beretta jo en æstetisk nydelse at se på,i modsætning af browning,miruko og winchester som jo egentlig er ens,nå det blev vist et sidespring,men jeg ville stadig ikke købe en 1100
MVH
LØVIG
Svar
#9
Hold, hold....[8D]

Har slet ikke set trådens udvikling før nu, men det jeg var ude efter var, at finde en realistisk pris på den 1100 jeg har i skabet.
Beklager...

Mvh.
Søren
Svar
#10
Middel stand 3500kr.[Wink]

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)