Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
En legende er død
#21
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Sagsøgt og frikendt = ikke skyldig.



Han er vel lige så uskyldig som O.J. Simpson og Mendez brødrene.

Principielt er jeg enig med dig Høgh men engang imellem har jeg sku lidt svært ved at være tro mod mine principper.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#22
Nu er de sådan at MJ gik ind for dette med reinkarnation og genopståelse han er allerrede blev genfødt!! Se selv.

[Image: 2485373.jpg]

Lille

Des Waidmanns Ursprung liegt entfernt – dem Paradiese nah, da war kein Kaufmann, kein Soldat, kein Arzt,

kein Pfaff, kein Advokat, doch Jäger waren da!
Hilsen Lille

Svar
#23
Hvem er michael Jackson er han også ved kommunen [?][?][?]

mvh Ejvind

Alting er let, bare man kan det
mvh Ejvind

Alting er let, bare man kan det
Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by EB_Thy

Hvem er michael Jackson er han også ved kommunen [?][?][?]

mvh Ejvind

Alting er let, bare man kan det



Amerikas svar på Richard Ragnvald[^]

Schönauer

[Image: p----blaser-1.jpg]
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#25
Fra Australian hunting.net forum....et lille humor for dig..[Big Grin][Big Grin]

http://deadmichaeljacksonjokes.com/

http://www.andersencharters.com
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#26
Det tog mig lidt lidt tid at finde ud af hvad I snakkede om. Det undrer mig at I kan dømme en mand efter at I har læst BT, Ekstra bladet, SE og HØR ogt hvad ellers I læser. Herovre er en mand uskyldig til andet er bevist og tro mig det amerikanske ret system er ikke så dårligt som I læser. Problemet med små drenge in the bedroom har måske noget med hans barndom at gøre, jeg ved det ikke.
En af mødrene vidste at børnene sov i hans sove værelse og det får mig til at blive mistænksom. Der kunne være et motiv om penge fra forældrenes side. Det er meget let at sige ens barn er blevet abused, svært at mod bevise. Jeg kan dog fortælle jer at hvis det var en nede fra gade hjørnet af samme hud farve var der ikke sket en skid, skyldig eller ikke skyldig, der ville ikke være En eneste af de 143.0000 libral laywers i California der ville tage sagen, no money. Så det jeg prøver at sige er, gad vide hvor mange af disse 143.000 libral laywers ville have taget en sag mod MJ eller hvilken som helst anden mand. hvis de viste at det eneste sted de kunne hente deres salæ fra var fra forældrene af.

PS. Kunne I ikke tale lidt pænere om hans hudfarve. Jeg ville gerne kunne huske danskere som så alle mennesker som ens.
Jeg har ikke nogen specialt sympati for manden, men ret skal være ret.

Bo
Svar
#27
Citat:quote:

Originally posted by ca.PS. Kunne I ikke tale lidt pænere om hans hudfarve. Jeg ville gerne kunne huske danskere som så alle mennesker som ens.

Bo


Hans hufarve var smuk da han var barn. Det var først da han begyndte at fifle med kemikalier for at ændre den, at kæden hoppede af.
Og alle mennesker er ikke ens. Nogle er små, nogle er skaldede, nogle er mindre begavede og nogle er mørkere end andre. Det er da så tydeligt for enhver at det er grotesk ikke at bemærke det. At alle så skal behandles ens, så længe de gør sig fortjent til det, er en anden sag.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)