Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Landig LU 9000 Premium vildtkøler
#1
LU 9000

[Image: dralflogoKim1.jpg]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#2
På den jagt jeg indtil for nyligt har været med i i Sverige havde vi et gammelt køle/fryse skab hvor skillevæggen imellem de 2 rum var fjernet. Når vi så skød bukke i august blev de hængt der ind og køleskabet blev tændt. Det virkede sådan set meget fint.
Mvh.

Yeti
Svar
#3
Kølere som den omtalte kan tit købes til rimelige penge hos firmaer der handler med brugt storkøkken udstyr.

Penge er ikke noget værd før de bliver brugt!!
Svar
#4
Jeg har set en smart løsning hvor et af de køleskabe som supermarkederne bruger til drikkevarer, uden hylder selvfølgelig, blev brugt til modningsskab.

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

Nu med 25X forstørrelse.
Nu med sako 75 ss laminat


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#5
Det er da meget smart - men bliver de ikke sure i Superbrugsen [Wink]

Mvh. AB
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#6
Jeg har fornyligt indledt jagten på et brugt industrikøleskab eller en flaske/mælkekøler.Er der nogen der lige ved hvor der står sådan et skab? Der skal kunne hænge mindst eet stykke råvildt i det.

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#7
Jeg har et gammelt køleskab som er 1,80 i højden har fjernet hylderne og det kan rumme 2 stk råvildt, tror jeg gav 500 kr på den blå avis

Leif
Leif

Mauser 98 8x57 JS
Svar
#8
Der skal faktisk ikke meget køleskab til for at der kan være 2 rådyr. I et alm. køleskab på blot en meter kan der "sidde" 2 rådyr på kompressorhylden. Klip benene i knæleddet, skær hovedet af, bor evt to huller i toppen til en snor eller et stykke ledning om halsen. Det ser måske lidt "dumt" ud når de sidder der på r.... på kompressorhylden, men en meget billig løsning.

CP
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)