Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gedejagt (Fisk) med haglbøsse i Norge!?
#1
For et par dage siden fælt jeg over en side fra Norge hvor man dyrkede jagt med haglbøsse på geder(fisk)!

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal synes om dette!
de kunne da være rigtig sjovt at prøve!

Her er orginal linken til siden!

http://www.klikk.no/produkthjemmesider/v...269669.ece

Lille

Des Waidmanns Ursprung liegt entfernt – dem Paradiese nah, da war kein Kaufmann, kein Soldat, kein Arzt,

kein Pfaff, kein Advokat, doch Jäger waren da!
Hilsen Lille

Svar
#2
Det kan også med stort held udføres med håndgranat, fiskene dør af trykket og flyder ovenpå , og så er det bare at samle dem op.
Problemet er bare at få fat i nok håndgranater[Big Grin]

The Shootist
"Live and let live"
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#3
Min far skød engang en gedde (midt over) med sin .30-06
Mvh.

Yeti
Svar
#4
Det har jeg også gjort lidt i (da jeg var 10-12 år gammel). Vi skød dem med luftbøsse, når de kom op for at gyde (Mine forældres gård lå ud til Arresø). Det var ret effektivt - nogen gange fik vi 4-5 store fisk på en dag. Vi gjorde det kun over tre-fire sæsoner - så opdagede vores forældre det - og luftbøssen blev indraget (et stykke tid). De smagte iøvrigt forfærdeligt af mudder.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#5
på det lave vand er 44 mag også fin sport[Smile]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#6
Ja - sådan en ville jeg også gerne have haft dengang

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)