Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Øv
#1
En mand vågner op på hospitalet, med bandager over det hele. Lægen kommer ind på stuen og siger:
"Åh, jeg kan se at du er vågnet op, det var godt. Du kan nok ikke huske det, men du var indblandet i et trafikuheld."
"Du skal nok komme dig uden mén, alt ser ud til at være i fineste orden, men der er en enkelt ting jeg desværre må meddele dig. Dit lem blev klippet af i ulykken, og selvom vi havde mange ude at lede efter det, kunne vi ikke finde det."
Manden grynter lidt, som man nu gør, men lægen fortsætter. "Vi har undersøgt det med forsikringen, og de er villige til at yde en erstatning på 20.000 for din skade. Sagen er yderligere den at vi kan bygge dig et nyt lem for 1.000 kroner pr. cm. Det vil endda fungere bedre end det gamle. Men som sagt er det ikke billigt."
Manden vågner lidt op, som man jo gør. "Så det er egentlig en simpel beslutning" -siger lægen. "Du skal beslutte dig for hvor mange cm du vil have, men det er nok noget du hellere må tale med din kone om."
"Jeg mener, hvis du nu havde en på 10cm og pludselig har en på 20, kan det jo være at hun bliver skræmt, og hvis du havde en på 18 og får en på 10 bliver hun måske skuffet. Så det er vigtigt at du tager en snak med hende."
Manden indvilliger i at tale med sin kone om det.

Da manden så kommer tilbage et par uger senere spørger lægen: "Nå, har du fået talt med din kone om det?"
"Ja" siger manden.
"Og hun hjalp dig frem til den rette beslutning?" spørger lægen.
"Ja" siger manden.
"Nå, men lad mig så høre hvad i blev enige om." svarer lægen.

"Vi skal have nyt køkken....."



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#2
Dumme kæll...[:0]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#3
[Big Grin]

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
Uden for kategori!

[Image: PeterandTony0507012-1-1.jpg]


Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)