Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bukke eller hundyrsjagt i Polen udbydes
#1
Hejsa,
jeg har som nogen måske har hørt kunnet tilbyde noget jagt i min klubs område i Polen til en nedsat pris. Bukkene i min klub er nu stort set reserveret, men jeg kan, hvis noget står og mangler nogle brustsbukke eller bare bukke, tilbyde 20 bukke til afskydning i klub nær min
4 dag - 3 dags jagt koster 318€, bukke/svin efter prisliste - dog minus 20% - de kan bestilles lige indtil udgangen af bukkejagten (30.9)

send pb hvis I vil vide mere
Svar
#2
Hundyrsjagt på et af polens bedste statrevirer kan tilbydes i følgende perioder:
October 19th - 26th
November: 9th - 22 nd
December: 7th - 12th
December: 27th - 31st
January: 2nd - 6th

Afskydning af 160 hinder og 90 råer
send pb hvis i vil have mere info.
Svar
#3
Der er stadig lidt bukke tilbage - området egner sig til 4-5 jægere
Svar
#4
Prisen på ophold og diverse tilladelser er desuden sænket til 299€
Svar
#5
Jeg har desunden fået oplyst at en forening lige ved Szczecin 35 km fra Grænsen har 15 bukke til afskydning inden den 30/9.
Send mig en PB, hvis du/I vil vide mere.
Svar
#6
Hvis det har interesse, kan jeg tilbyde noget hundyrsjagt på et af Polens bedste områder - 150 fra Grænsen (Szczecin) - der kan også skydes svin under opholdet.
Svar
#7
Dere stadig hundyr til afskydning i dette område - desuden kan jeg tilbyde et par områder nær Poznan
Svar
#8
Melding fra første holds første dag i felten er 13 stykker vildt til 3 mand.
Der er plads til flere, hvis der er nogen der er interesseret i at oplevet noget af det beste hundyrsjagt i Polen
Svar
#9
Hej lad mig høre noget mere om denne jagt, tlf. 22621290

Citat:quote:

Originally posted by Jesper1973

Melding fra første holds første dag i felten er 13 stykker vildt til 3 mand.
Der er plads til flere, hvis der er nogen der er interesseret i at oplevet noget af det beste hundyrsjagt i Polen


Svar
#10
Weekendens resultat blev i alt 28 stykker vildt fordelt på svin, råer og hinder. Jeg har ladet mig fortælle at det nok kommer en lille histore fra de besøgende jægere.
Der er stadig meget kronvildt til afskydning
Svar
#11
Hvis der er 3-4 gutter der har interesse i at komme til Polen og jage råer og svin, kan jeg tilbyde 40råer og svin i et område nær Poznan.
Da jeg selv kører til Polen i morgen for at skulle på jagt en uges tid, bedes i enten sende mig en PM - så vender jeg tilbage på den hurtigs muligt (når jeg har netdækning), ellers kan i kontakte mig på min mobil 51308354
Svar
#12
Ovenstående område er stadg ledigt da den gruppe der skulle have det blev for stor, så de er blevet flyttet til et andet område.
desuden kan jeg tilbyde 40-50 råer sam svin når Leszno
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)