Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Meopta optik i UK
#1
Hej.

Er der nogen som har et godt link til en UK hjemmeside,hvor de sælger Moepta optik.Har forsøgt at søge men uden det store held.

Er på jagt efter en Meostar 1-4-22 rødpunkt.

Mvh.

bka
Svar
#2
Moepta er det ikke det tjekkiske mærke

og kan du ikke lige oprette pm

Michael

lønborgård skov service. Alt til skoven og vildtet
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#3
Godnok ikke i UK, men prøv evt Egun.de- der plejer at være et par stykker.

K&B

Michael
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by bka

Hej.

Er der nogen som har et godt link til en UK hjemmeside,hvor de sælger Moepta optik.Har forsøgt at søge men uden det store held.

Er på jagt efter en Meostar 1-4-22 rødpunkt.

Mvh.

bka



Hej bka
Den kunne jeg ikke stå for at forsøge mig på [Big Grin]
http://www.marchwooduk.co.uk
Jeg har kun observeret, at de sælger Meopta riffelkikkerter. Har de ikke, hvad du skal bruge, kan de måske hjælpe dig videre i UK. Held og lykke. Tilføjet: Sørme så! De har en Meostar 1-4 22 rødpunkt [Smile]
Mvh Walnut
Svar
#5
Jeg har lige været inde på Marchwoods hjemmeside for at finde en pris til en jagtkammerat. Jeg vil gerne have en pris på en Meopta Meostar R1 1-4x22 ill. Jeg måtte oprette mig som bruger af siden for at få adgang til deres priser. Det gjorde jeg så, blot for at kunne konstatere, at jeg først skal "vurderes" - eller noget i den stil[:o)]. Kan nogen give mig prisen på den omtalte kikkert?
Mvh Walnut
Svar
#6
Kurt i Bording (K.O. Skov) plejer da at have dem på lager, men om han lige har den efterlyste model kan jeg ikke bekræfte.

mvh
hjemmeladeren

Hjemmeladeren

Born to hunt - forced to work
Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by hjemmeladeren

Kurt i Bording (K.O. Skov) plejer da at have dem på lager, men om han lige har den efterlyste model kan jeg ikke bekræfte.

mvh
hjemmeladeren

Hjemmeladeren

Born to hunt - forced to work



Hej Hjemmelader
Tak for respons. Jeg er interesseret i prisen hos Marchwood UK, men kan ikke se den pt.
Mvh Walnut
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)