Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
7x65R
#1
Hej Da jeg gerne vil træne lidt mere med min Drilling, men også er lidt skotte med fabriks amu. vil jeg høre om der er en der vil lade nogle 7x65R til mig

Søren
Svar
#2
[quote]Originally posted by sfs

Hej Da jeg gerne vil træne lidt mere med min Drilling, men også er lidt skotte med fabriks amu. vil jeg høre om der er en der vil lade nogle 7x65R til mig

Søren
[/quot

Hej Søren

Har du hylstre.

Venlig hilsen

375ras

Rigtige autister har deres eget kaliber
Svar
#3
Hej Ras
Jeg har desværre kun gemt 12 hylstre, men kan man ikke købe dem et sted? Jeg har hidtil skut med RWS Kegelspitz 10,5 g
Svar
#4
Hvis du ingen hylstre har kan det hurtigt blive dyrt første gang [:0]

Lyngs jagtvåben i Gilleleje telefon 48301793 har tidligere solgt Blaser jagtammu i kal 7X65R som var ompakket grundet en emballagefejl. Jeg mener at stykprisen var 8 kr stk, og det kan du sikkert end ikke få dem ladet til?

Mvh.
Lars/Great Dane

'Citat M@X' Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun

...So What - Jeg er udnævnt til skødehund af Miss Speedy Jegsnupperentudekikstil
Great Dane

Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Hvis du ingen hylstre har kan det hurtigt blive dyrt første gang [:0]

Lyngs jagtvåben i Gilleleje telefon 48301793 har tidligere solgt Blaser jagtammu i kal 7X65R som var ompakket grundet en emballagefejl. Jeg mener at stykprisen var 8 kr stk, og det kan du sikkert end ikke få dem ladet til?

Mvh.
Lars/Great Dane

'Citat M@X' Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun

...So What - Jeg er udnævnt til skødehund af Miss Speedy Jegsnupperentudekikstil

Hej Lars
Tak for tippet, det vil jeg prøve i morgen. Men jeg er stadig intereseret i at få nogle ladet.


Svar
#6
Hej SFS

Jeg har købt ammo til 7x65r hos Lyngs jagtvåben. Udemærket ammo iøvrigt.

Hvis du skal bruge hylstre, så se på Egun.de

.376 Steyr

Frækhed belønnes - nogle gange med tæsk...
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)