Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Betjeningsvejledninger fra Svarovski's hjemmeside
#1
Efter et vip med en vognstang er jeg nu blevet fast surfer på Swarovski´s hjemmeside. Jeg har downloaded betjeningsvejledningen til min model. Grafikken er meget dårlig på illustrationerne, når man printer ud. Er det bare sådan, de ser ud, eller kan der gøres noget ved det?
Walnut
Svar
#2
Jeg håber så på, at der medfølger en manual, hvor illustrationerne er gode [Smile] FedEx DK meddeler, via tracking, at der 17.06 var et Z6i BT impact i Paris FR [:0][:p][Big Grin] Den rammer min matrikel i morgen [Big Grin]. Efter lidt søgen fandt jeg et fint Scope Guard hos Korsholm. Jeg skal så have fundet ud af, hvilken yderligere beskyttelse, jeg skal have på foran, når jeg sidder på anstand ( og har taget Guarden af [:o)])
Walnut
Svar
#3
Du kan være ganske rolig Walnut der følger en fin lille folder med, som bla. viser indstillingen af BT tårnet trin for trin. Det er slet ikke så svært[Smile] ellers siger du bare til så skal jeg gerne vise dig det.

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Sako

Du kan være ganske rolig Walnut der følger en fin lille folder med, som bla. viser indstillingen af BT tårnet trin for trin. Det er slet ikke så svært[Smile] ellers siger du bare til så skal jeg gerne vise dig det.

Mvh. Jakob



[Smile]
Det kan sagtens være, at jeg får brug for hjælp af en proff.
FedEx har været forbi 12.30 i dag, hvor jeg ikke var hjemme [B)]
De har efterladt en besked om, at de forsøger 2 X ialt. De skriver så ikke noget om, hvornår de vil forsøge igen. Jeg ringer til Kolding afd. imorgen og henter den måske selv.

Mvh Walnut
Svar
#5
Ellers kan jeg da bare hente den for dig, det skal du ikke tænke på.

Bare du ikke har noget imod at der står Tasco på den kikkert jeg afleverer til dig [Big Grin]

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Ellers kan jeg da bare hente den for dig, det skal du ikke tænke på.

Bare du ikke har noget imod at der står Tasco på den kikkert jeg afleverer til dig [Big Grin]

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.



[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Slemme dreng [Wink] Så´ nåed spøger man ikke med [Big Grin] Jeg får en skidt nattesøvn [B)]
Mvh Walnut
Svar
#7
[Image: DSC02573.jpg]

Kontaktede til morgen FedEx Kolding for at høre om den videre afleveringsprocedure efter det første "forbiskud". En sød kvinde, med US accent, kunne efter en snak frem og tilbage fortælle, at pakken så ville blive afleveret i morgen [Smile]
Over middag var der pludselig en varebil i indkørslen. Ud fra bilens indre blev tryllet en fin pakke i den rigtige størrelse [Smile][Smile]
Hold da op [:p] Den store oplevelse begyndte allerede ved den flotte æske og emballeringen. Der er stil over Swarovskitransporten [8D]
Æsken indeholdt, ud over selve den fine kikkert [:p][:p][:p], også kikkertbeskyttelse, samt nogle smådele. Der er også vedlagt manual på dansk til både kikkert og det specielle kliktårn.
Kikkerten er monteret, og jeg vil se, om jeg kan blive klar til at indskyde i morgen.
Jeg kan stadig blive imponeret over, at ordren ekspederes mandag og er fremme onsdag.
Walnut
Svar
#8
Hej Walnut.
jeg har en Z6i 2,5-15x56 med alm. kliktårne. Kan jeg få sat samme type tårne på som du har på din kikkert.
Jeg vil som sagt gerne starte med at skyde feltskydning derfor tror jeg det ville være bedst.

Mvh Maubla
Mvh. Ole

http://www.oleholstjagt.com/

Skyder med kaliber 22LR. 17 HMR. 243W. 6,5x55. 30-06. 8x68S. 375H&H. 444 Marlin

Den der sladrer til dig, sladrer også om dig!!!
Slæde trækker. I love it
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Maubla

Hej Walnut.
jeg har en Z6i 2,5-15x56 med alm. kliktårne. Kan jeg få sat samme type tårne på som du har på din kikkert.
Jeg vil som sagt gerne starte med at skyde feltskydning derfor tror jeg det ville være bedst.

Mvh Maubla



Hej Maubla
Jeg har ikke haft held med at afklare dit spørgsmål [:o)] Jeg har været på Opticswarehouse hjemmesiden og har der konstateret, at din 2,5-15 x 56 laves i BT modellen. Du kan med sikkerhed meget hurtigt få det opklaret med en mail til dem. De er hurtige og hjælpsomme. Heller ikke på Swarovski´s hjemmeside fandt jeg svar.
Mvh Walnut
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by Maubla

Hej Walnut.
jeg har en Z6i 2,5-15x56 med alm. kliktårne. Kan jeg få sat samme type tårne på som du har på din kikkert.
Jeg vil som sagt gerne starte med at skyde feltskydning derfor tror jeg det ville være bedst.

Mvh Maubla



Been there - done that.

Nej, du kan ikke få ombygget dit kliktårn til BT fordi selve huset på kikkertrøret er anderledes. I så fald skal de skifte både kliktårnet og kikkertrøret og så er det vist billigere at købe anden kikkert.

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
"Head Shot Precision"
[Image: wardwarf-1.jpg]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Citat:quote:

Originally posted by Maubla

Hej Walnut.
jeg har en Z6i 2,5-15x56 med alm. kliktårne. Kan jeg få sat samme type tårne på som du har på din kikkert.
Jeg vil som sagt gerne starte med at skyde feltskydning derfor tror jeg det ville være bedst.

Mvh Maubla



Been there - done that.

Nej, du kan ikke få ombygget dit kliktårn til BT fordi selve huset på kikkertrøret er anderledes. I så fald skal de skifte både kliktårnet og kikkertrøret og så er det vist billigere at købe anden kikkert.

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
"Head Shot Precision"
[Image: wardwarf-1.jpg]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!



Hej Max og Maubla.
Det var også min fornemmelse. Jeg har konstateret på min BT, at der ikke uden videre kan skrues en almindelig kapsel på toppen, når tårnet er afmonteret. Der er ikke gevind til stede på den yderste ring.
Mvh Walnut
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)