Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hände hoch
#1
Danske jægere holdt op af politiet i tyskland http://www.huntersmagazine.com/?mod=article&aID=3206

[Image: PeterandTony0507012-1-1.jpg]


Svar
#2
Han ligner godt nok osse en fæl terrorist ham Sten Andersen [Big Grin]

/bundgaard
Svar
#3
[Big Grin] Lidt rystet må han da være, siden han både takker hinden og anden..... Jeg havde ikke taget det så roligt at blive sigtet på med et ladt våben - hatten af for det.

De har åbenbar droppet skråremmen, men de holder vist aldrig op med at marchere dernede.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
Lige umiddelbart synes jeg at det lyder som en helt vanvittig overreaktion fra det tyske politis side.
(Jeg opfatter bestemt ikke betjentens reaktion som rolig og fattet, nærmere som "scared shitless" ud fra beskrivelsen af hans reaktioner på den danske jægers bevægelser og fakter)

For det første: Hvorfor stiller Das Polizei ikke det relevante spørgsmål til anmelderen: Kan det være en jæger du har set?

Derefter var det måske på sin plads at de ansvarlige i Das Polizei undersøger sagen lidt, altså lige forsøger at checkke op på om der er jagt og "løstgående" jægere i det pågældende område, inden de udsætter deres betjente for en så stressende oplevelse som at skulle trække deres våben overfor camo/grøn-klædte bevæbnede personer i skoven.

Jeg ville ihvertfald brokke mig kraftigt efterfølgende (når adrenalinet havde fået et par timer og et par kopper the[Big Grin])
over den behandling. (Håber jeg.. men måske bliver man bare så rystet at man bare ønsker at få glattet det ud igen[Big Grin])

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu snart med .17 Mach 4 ...
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#5
Det er selvfølgelig en grim oplevelse for manden der i det store hele bunder i hysteri fra en kondiløber. Men det er jo ikke så længe siden en ung mand legede krig mod samfundet med faderens skyder så der er nok en hvis forståelse for at politiet reagere så kraftigt.
Jeg kunne godt formode at de har fået udstukket nogle letforståelige retningslinier hvis de modtager en anmeldelse der indeholder ordet skydevåben
Svar
#6
For nogle år siden var jeg på IWA i Nürnberg med en nu afdød kammerat, som ikke havde de højeste tanker om tyskere. Vi - en minibusfuld danskere - blev stoppet af ikke mindre end 5 betjente, der var meget alvorlige og tjekkede vores pas utroligt omhyggeligt, konfererede og tjekkede videre. Vi havde ingen skydevåben med os, men vi så åbenbart tilstrækkeligt skumle ud. Til sidst udbryder min kammerat højt og tydeligt, mens den øverstbefalende af de nidkære betjente står lige foran ham med næsen dybt begravet i hans pas: "Prøv at se Jens - deres uniformer er næsten fuldstændig mage til Gestapos. Det er da lige godt utroligt". Der blev pludseligt meget stille. Tyskeren foran ham talte formentlig ikke dansk - det behøvede han sådan set heller ikke. Min kammerat smilede lykkeligt - han havde åbenbart i et kort øjeblik ment, at han havde levet længe nok....

J.U. Høgh

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#7
Godt jeg ikke lignet en terrorist da jeg sad i den skov i søndags[Smile]
fik desuden en sort buk men godt nok lidt mere end 30 meter fra skov vejen med kondi løber [8D]
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by rslarsen

Godt jeg ikke lignet en terrorist da jeg sad i den skov i søndags[Smile]
fik desuden en sort buk men godt nok lidt mere end 30 meter fra skov vejen med kondi løber [8D]



Først og fremmest velkommen til VTF, og velkommen hjem til lille sikre DK. Fik i rystet buksebenene efter jeres lille optrin?

[Big Grin]

Mvh.
Lars/Great Dane

'Citat M@X' Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun

...So What - Jeg er udnævnt til skødehund af Miss Speedy Jegsnupperentudekikstil
Great Dane

Svar
#9
Tak. noget ikke at opbleve det da jeg to hjem søndag formidag hvor der enligt var ganske fredeligt så det eneste jeg har rystet ud af bukserne var tæger
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)