Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Norica dream hunter 5,5mm luftriffel
#1
Er der nogen der ved om man kan forbedre aftrækket på en Norica dream hunter evt. udskifte aftrækket på sådan et bæst?

Mvh. sniper2 [?]
Svar
#2
Sæt aftræk på fra en 155 mm haubitzer.
skil æftrækket ad, poler alle glid dele.
Svar
#3
Hej igen, jeg har kikket på Noricas hjemmeside, der er godt nok en eksplotions tegning, over Dream hunter, men aftrækkerhuset er bare vist som en klump, er du fiks på fingerne,så skil aftrækker mekanisme ad, Sæt dig ind i hvordan det hele virker & hænger sammen, tag en hel masse billeder undervejs, digital kamera ell. mobil, det er ligemeget, men de kan være til god hjælp når skidtet skal samles igen. ( det kan godt lige tage 5-10 min at sætte sig ind i, der er 2-4 steder hvor metal kører mod metal & hvor der er klem på, find dem, glat dem forsigtigt med korn 2000 vandslibeparpir gerne sammen med lidt symaskine olie, poler efter med en skiffer sten, det skal være glat som en barnenumse. (Problemet er jo nok at der er brugt udstandsede stumper, de kan godt være lidt ru, har lavet samme nummer med aftrækket på en CFX Royal, nu kører det ligesom Hans I Grethe. Håber at det kan hjælpe, jeg prøver & se om jeg kan finde mere ang. aftrækket på din luftpumpe.
Du er velkommen til at stille spørgsmål, så må jeg se om jeg kan give et svar.. Gamo rules the earth..
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)