Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ødegård købes
#1
Hej vi er en hel familie som har overvejet at anskaffe os et slags sommerhus i sverige. Der behøver ikke og være jagt oveni men det er jo altid et stort plus hvis der var. Er der nogen herinde der har nogle forbindelser eller ved hvem man skal kontakte for at få fingre i et svensk sommerhus.
tlf. 22412182

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by West

Hej vi er en hel familie som har overvejet at anskaffe os et slags sommerhus i sverige. Der behøver ikke og være jagt oveni men det er jo altid et stort plus hvis der var. Er der nogen herinde der har nogle forbindelser eller ved hvem man skal kontakte for at få fingre i et svensk sommerhus.
tlf. 22412182

A. Westergaard



Prøv at kikke på flg. websider

http://www.hemnet.se
http://www.bovision.se
http://www.boliga.se

God jagt[Wink]

Schönauer

[Image: flue.gif]
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#3
Og Blocket.se

Mvh.Skytmar.
Ikke alle jægere blæser i horn.

Mvh.Skytmar.Ikke alle jægere blæser i horn.
Svar
#4
Vi fandt vores på hemnet.se det er nemt og overskueligt at söge.

The Shootist
"Live and let live"
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#5
lidt sent at svare, men lidt ydereligere erfaring her :

som de forrige posts, hemnet og bovision er gode .. derigennerm fandt jeg mit.. havde dog i samme ombæring checket to andre formidlere med dansk tilknytning
1) svenskskovogjagt.dk
og
2) 234.dk

add 1) fik min familie at checke noget ud i värmland , hvad bygning angik skrammel til prisen.. eller bare decideret skrammel..og naboen havde en 'bilpark' = losseplads/bilkirkegård

add 2) checkede en ud i sydsverige ='nuttet' men bette og way over priced (de koncentrerer sig også mest om nord sverige)

så hvis du kigger på de 2 = de er mest til jagten.. tager sig også selv en en del fortjenste.. så med famile (= gode bygninger) ville jeg ikke bruge tid her for at finde en god 'deal'.

ellers havde jeg checket hemnet og bovison ud og regnet afstand rejse/ tider ud og lagt en smertegrænse mht transport.. og prismæssigt jo længer nordpå jo mere for pengene .. væk fra norske grænsen (de har for mange penge de Nordmænd at man kan være med i budgivningen) og væk fra storbyerne = midt i landet mere for pengene.

sådan sorting hjalp at få bedre overblik og endelige finde mit super sted.

/wolf_skate

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by wolf_skate

lidt sent at svare, men lidt ydereligere erfaring her :

som de forrige posts, hemnet og bovision er gode .. derigennerm fandt jeg mit.. havde dog i samme ombæring checket to andre formidlere med dansk tilknytning
1) svenskskovogjagt.dk
og
2) 234.dk

add 1) fik min familie at checke noget ud i värmland , hvad bygning angik skrammel til prisen.. eller bare decideret skrammel..og naboen havde en 'bilpark' = losseplads/bilkirkegård

add 2) checkede en ud i sydsverige ='nuttet' men bette og way over priced (de koncentrerer sig også mest om nord sverige)

så hvis du kigger på de 2 = de er mest til jagten.. tager sig også selv en en del fortjenste.. så med famile (= gode bygninger) ville jeg ikke bruge tid her for at finde en god 'deal'.

ellers havde jeg checket hemnet og bovison ud og regnet afstand rejse/ tider ud og lagt en smertegrænse mht transport.. og prismæssigt jo længer nordpå jo mere for pengene .. væk fra norske grænsen (de har for mange penge de Nordmænd at man kan være med i budgivningen) og væk fra storbyerne = midt i landet mere for pengene.

sådan sorting hjalp at få bedre overblik og endelige finde mit super sted.

/wolf_skate

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone


Ok takker. Jeg tror vi proever og lede lidt rundt paa de sider og forhaabentlig finder vi noget.[Wink]

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#7
Nogle af den her godt nok nogle vilde prisskilte. Hässelholm 4 HA 420.000 - er der nogen der har hørt om oliefund på de kanter eller måske guldforekomster ???
Mvh.

Yeti
Svar
#8
der er også
http://www.jagtformidling.dk/ejendom-se.asp (og tilsvarende svenske .. der ikke de samme annoncer i den svenske version!)

men det er overvejende private annoncører hvor de store mæglerkæder bruger bovision og hemnet (I sverige er mæglerne neutrale og ikke sælgers mand .. og dette blev også efterlevet i min ejendomhandel, alt gik fint uden nogen form for problemer. Nogen hjemlige/danske formidlere prøver at køre 'skræk kampagne' på det at købe direkte i S.. men min oplevelse er mindre bøvl og risko end at have et DK mellem led)

der er også flere små mindre danske sites med fritidshuse i sverige, men mener de fokuser mest på sydsverige

kan evt svare sig at checke med danske-torpare.dk (omend sydsverige fokuserede, så ekspanderer de mere nordover nu.. rabat aftaler med færger, svenske länsforsikring (pt kun skåne, men de 'jobbar på' at få andre län med), elselskaber etc .. mængde gode info mht myndigheds sager.. koster 300kr pr år, men de kan hurtig blivet sparet ind

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)