Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Luksusproblem. Kalibervalg
#21
Citat:quote:

Originally posted by Pingvinen

Hej Søren

Skal jeg forstå det sådan at du ikke er så vild med syntetisk træskæfte?[Big Grin]
Den ville nok blive malet[Wink]

Michael



Du har helt ret.

Skal det være træ, som vel kan accepteres i visse situationer, så skal det være rigtigt træ.
Er det syntet behøver man jo ikke være flov over det, også prøve at få det til at ligne træ.
hvis du kommer til fødselsdag på søndag kan du se mit hjemmefuskede maler projekt. På søndag tror jeg nemlig klientellet på banen bedre kan tåle synet af den slags end om lørdagen.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#22
slettet
Svar
#23
Hej Hans

Du har ret. Glemte at rette det[:o)]
På venstre side, på palen som udløser bundstykket er der et stempel. Et S ofg et L ovenpå hinanden. samt årstallet 2001.
Nogen som har et bud?
Hans?

Michael
Svar
#24
Så er beslutningen taget.
Det bliver 375'eren som får lov at blive boende.(Så må jeg leve uden big-bore)
Nu skal der nusses om den. Skæftet skal males og jeg tror også at der skal findes en vekselpibe. Overvejer 300 H&H (magnum) som en mulighed. Mener at den deler hyldstere med 375. Vil det give problemer med fødning? Er der nogen som er så meget inde i det, at de kan rådgive. Vil gerne have noget som jeg kan bruge til kronhjort.

På forhånd tak

Michael
Svar
#25
.300 H&H er samme hylster som .375 H&H. Men hvorfor ikke bare bruge .375 til kronvildt - det kan jeg ikke se noget forkert i! Du kan jo bare lade den som en 9,3x62 eller noget i den dur.

D93
Svar
#26
Hej D93

´Tak for dit input. Hvad mener du med ikke at købe nyt kaliber[Wink]
Skyd mig nu ikke i sænkt.

Men du har jo ret

K&B

Michael
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)