Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gammel "nyhed" - geværrem
#1
Halløj!

Der fandtes engang en geværrem, der blev fastgjort ved hjælp af løkker på hhv løb og skæfte. Man slap altså for rembøjler.

Jeg forestiller mig, at det er den type rem, jeg kunne bruge på min Winchester 94, når jeg af og til gerne vil have den på ryggen.

Er der nogen, der ved, om den type rem stadig fås (og hvor)? Eller er der én af jer, der har en liggende, og som kunne købes?

Mvh,
Georg
Svar
#2
http://www.csmcspecials.com/Gamekeeper_L.../sling.htm

Hej Sailor99,

Jeg har ikke fundet en leverandør her i Danmark, men hos oven stående i US.

Jeg har lige fået 2 stk. hjem og kvaliteten er i orden. De blev sendt som lille pakke til 30 US$.

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#3
en næsten mage til (løbsfæstet går ikke hele vejen op over skinnen, som på det link thorlak har givet) fik jeg købt til min o/u .. ville ikke have bøjler på min Miroku. Tror det var Østjysk der havde den for 1-2år siden

/wolf_skate

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#4
Citat:quote:

(løbsfæstet går ikke hele vejen op over skinnen, som på det link thorlak har givet)

.

Nej, løbsfæstet går ikke over sigte skinnen - løbsfæstet er splittet så der er ca. 15-20 mm luft (Kaliber 12 -16 henholdvis) til sigteskinnen og det forstyrre ikke sigtet langs sigte skinnen.

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#5
jammen så 'æert' nok samme slags alligevel!
/wolf_skate

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#6
Hvis du får fat i en, og begynder at bruge den, skal du huske altid at have den afmonteret ved opbevaring, for at undgå eventuelt fugt/rust mellem forreste holder og løb. Jeg har set et eksempel, hvor det gik galt[xx(][V].

Mvh
Karsten
Svar
#7
Uncle Mikes laver dem også ... det er såkaldte "Shotgun slings".
Jeg har dem nede i bixen til 140,- pr. rem, mener jeg at huske.

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#8
hej
Hvor ligger din bix?

Har lige været ude og kigge på et sæt hos mcnab: pris 600 kr. Den ligner den fra det amerikansk link bortset fra at den klemmer om løbene med en læderinfattet klemme der er formet efter ou løb, men sikke en pris.

Mvh

Ulrik
Svar
#9
http://www.jagt-grej.dk/product.asp?product=222

Med venlig hilsen
Charlie-Bravo-Alpha
[Image: Asgrdlogo.gif]
Med venlig hilsen
Charlie-Bravo-Alpha


Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)