Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zeiss Z point
#1
Hej..

Er der nogen der har erfaring med zeiss z point?

Mvh Jeppe
Svar
#2
ehhh... ganske kort : junk...

har ikke haft en, men kikket i en... ikke videre imponerende... der var stjerner omkring rødpunktet... [xx(]

Reloaders have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#3
Prøv at trykke search i øverste højre hjørne [8D]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com

[Image: 1911%20action3.gif]
Great Dane

Svar
#4
Citat:quote:

Prøv at trykke search i øverste højre hjørne


Ja udover at finde ud af at du også har spurgt om den fandt jeg ingen rigtige oplysninger.
Jeg overvejer seriøst at købe en (har faktisk købt den) Hvad jeg oplevede hos forhandler var et lille sigte der ikke fylder det store og ikke specielt dyrt.
Dr. mærklig men kærlig hvad mener du med stjerner omkring dotten? Jeg kunne ikke se dem men er det ved stærk sol svagt lys eller hvordan? eller bare hele tiden.
Jeg må tilstå at jeg aner ikke en hujende fi. om reflex sigter men har en formodning om at det passer på marlinen når efterårs jagterne går ind. Samtidig formoder jeg at Zeiss ad hensyn til deres navn og rygte næppe sender noget der slet ikke virker på markedet.
Ellers kan den vel byttes til et eller andet[Smile] Jeg så feks. at der var en 17. rem til salg et sted[Big Grin]
Svar
#5
Okj...Jeg købte en og leverede den tilbauss, da den var med stjerner omkring dotten, hvilket gav en en underlig uformlig dot. Det er samme Z-point den kære Dr. omtaler, og siden da har jeg ikke kikket efter dem.

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com

[Image: 1911%20action3.gif]
Great Dane

Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Okj...Jeg købte en og leverede den tilbauss, da den var med stjerner omkring dotten, hvilket gav en en underlig uformlig dot. Det er samme Z-point den kære Dr. omtaler, og siden da har jeg ikke kikket efter dem.



bingo...

det var der jeg havde set den...

jeg kan ikke erindre de nærmere omstændigheder mht vejret, men det blev i hvertilfælde besluttet, at den ikke opfyldte mine kvalitets kriterier...

maybe just a bad sample? [:0]

anyway... den kan ikke gøre noget, som mit kærv/korn ikke kan... [B)]

Reloaders have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#7
Jeg bruger skam search funktionen flittigt. Men der dukkede mest op om aimpoint/holosight...

Jeg synes jo også at Z-point´en har en fin størrelse. Og så passer den jo godt på en scout[Smile]

Men hvis det ikke du´r, så må der jo en aimpoint eller en lille 1-4 x etellerandetmedlyskikkert på!

jeppe
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)