Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
er der nogle af jere der tager til Bosjökloster
#1
Er der nogle af jere der tager til Bosjökloster den 29-30august til messe?Knægten og mig tager en tur der over den 29.august.

Lille

Des Waidmanns Ursprung liegt entfernt – dem Paradiese nah, da war kein Kaufmann, kein Soldat, kein Arzt,

kein Pfaff, kein Advokat, doch Jäger waren da!
Hilsen Lille

Svar
#2
Nå der er tilsyneladende ikke andre der skal over i de svenske så må jeg vel selv bid en prips eller to selv over!

Lille

Des Waidmanns Ursprung liegt entfernt – dem Paradiese nah, da war kein Kaufmann, kein Soldat, kein Arzt,

kein Pfaff, kein Advokat, doch Jäger waren da!
Hilsen Lille

Svar
#3
Jep Vi kommer fra fyns land

Mvh rigby

Skit vir die kruis op die rooineke
Skit vir die kruis op die rooineke
Svar
#4
Vi kommer tre fra konsortiet Smile
Har aldrig været der før, men har hørt det skulle være ret godt..

Kan man forvente noget gode tilbud ?
-
Michael Hansen
Suppejægeren
Svar
#5
Tilbud?
De er første gang vi skal der over!

lille

Des Waidmanns Ursprung liegt entfernt – dem Paradiese nah, da war kein Kaufmann, kein Soldat, kein Arzt,

kein Pfaff, kein Advokat, doch Jäger waren da!
Hilsen Lille

Svar
#6
Kommer ikke selv til Bosjö i år, men vi har da været der nogle gange. Hvis man ser sig lidt godt for i de forskellige udstillingstelte, (der er mange [:p]) og gider sammenligne lidt priser, så kan man godt gøre nogle gode kup.
Nu er jeg jo ikke den største "høstmaskine" på marken, men det er en klar fordel mht kollektionsprøver [^][Wink] Det er så næste sæsons modeller, og som regel i de små størrelser de har hængende. Og her snakker vi dyre mærkevarer, man nærmest får smidt i nakken, hvis man er så heldig at være en small [Big Grin] Jeg har været så heldig at få skjorter fra Swedteam og Härkila til 50 gode svenske kroner stykket, som ryger over disken hos forhandlerne året efter, til 4-500 d.kr.
Og de sidste par timer søndag, og hvis man er lidt fræk til at forhandle, (hvad jeg benytter mig skamløst af [Big Grin]), kan man med fordel prutte priserne meget ned. Det gav et helt sommersæt, bukser og jakke, fra Laksen til 500 s.kr. Jeg udtrykte min sympati med den danske sælger; at det ville da være spild af hans gode kræfter at slæbe det med hjem; det ville kun være til hans fordel at jeg købte det for en 500 krone [Wink] (Gemalen havde lige før turen til Sverige, købt bukserne hos den lokale pusher til 500 d.kr [Wink])
Og ellers er messen bestemt et besøg værd, for der er saftsusemig meget at kigge på, prøve, og gramse på [Big Grin]
Så Krengel, hvis din søn hører til den lidt spinklere del af befolkningen, så kan han med stor fordel kigge efter kollektionsprøver, og ellers så bare prut om priserne på livet løs [Wink][Big Grin]

Kan i alle have en god tur på Jagtmesse [Smile]

Mvh Annelise/Farmor

[Image: sulejma.jpg][Image: ajbutton.gif]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#7
Så skal der sgu pruttes!
Bare ærgeligt at jeg tager derover lørdag, så er det jo ikke helt så nemt at presse prisen..
-
Michael Hansen
Suppejægeren
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)