Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Langt skud med krum kuglebane
#1
Her har man godtnok interesse i at der er en lille egenspredning:

http://www.youtube.com/watch?v=vBvUBQWK0w4
Svar
#2
Hold da k***.
Svar
#3
Det MÅ da være fake..........[?][:0][B)]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#4
Det er en film der er brugt i forbindelse med lanceringen af en M$ Office pakke i Tyskland. Historien skulle være at alle beregningerne er lavet i excel... Men jeg er nu også sikker på at det er fake. Lidt som den Quicksilver reklame der var med dynamit surfing på søerne i KBG.
Mvh.

Yeti
Svar
#5
Hvis det er fake, er det altså godt lavet. Se hvordan han bevæger sig " i flugten". Det er ikke en dukke, men det kan vel klippes ind efterfølgende ?

Men hvis det er rigtigt, så er der vel en lille snes variable jeg tvivler på, at de har helt styr på. F.eks. de to der smider hver en spand vand på. Hvor meget nedsætter det friktionen? Og hvad betyder det for max hastigheden og dermed ballistikken ? Hvor meget bevæger han sig undervejs på glidebanen og i luften, og hvor meget kan det påvirke banen ? Hvor stor en del af kroppen har kontakt med underlaget på glidebanen ? Hvordan har de " indskudt" ?

Puha, det ser meget meget farligt ud[xx(].

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#6
Selvfølgelig er det fake - når man hopper fra 9-10 meter ned i vand, skal der 3 meter vand til at dæmpe faldet; ham her kommer med langt over hundrede kilometer i timen og lander i 1 meter vand........han ville være blevet slået til plukfisk.
Han skal have rigtig meget hastighed på for at flyve så langt (et projektil på 80 kg ????) og jeg helt sikker på at han ikke kan opnå tilstrækkelig høj hastighed blot ved at glide ned af en sliske (uanset hvad den er primet med).

For li'som at illustrere (yeti's eksempel) hvad der kan klippes sammen af film, så kig på den her, ude i verden diskuterer man om den er fake. Åstedet er Peblinge Søen som ingen steder er mere end 4 meter dyb og alle fornuftige mennesker ved at hvis man drøner en springladning af af den størrelse i denne sø, så ville Dronning Louises Bro være væk (min bror kender gutten der har lavet filmen). Derudover ville Nørre Søgade blive oversvømmet.........og mon ikke det ville ha' været i nyhederne hvis det rent faktisk havde fundet sted.

Citat:quote:

Originally posted by yeti

Det er en film der er brugt i forbindelse med lanceringen af en M$ Office pakke i Tyskland. Historien skulle være at alle beregningerne er lavet i excel... Men jeg er nu også sikker på at det er fake. Lidt som den Quicksilver reklame der var med dynamit surfing på søerne i KBG.


Microsoft made the video to show how you can use Microsoft Office to edit films. Min fremhævelse



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#7
Den er ret godt lavet[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Bang
Svar
#8
Her er forklaringen:

http://www.youtube.com/watch?v=hW6hQmK4a5M

Puha, mine bekymringer for den stakkels "Pilot" var ubegrundede. Nå, det er altså godt lavet, det kommer vi ikke udenom.

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#9
Her er så en af træningsturerne...

http://www.youtube.com/watch?v=Nhz5ShH68ik&NR=1
Mvh.

Yeti
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)