Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
havjagtsbåd
#1
Hej mine jagt kammerater og jeg har mistet vores jagt på vestfyn, så der skal alternativ tænkning til.

Er der nogen her med forstand på både der kan give et bud på en allround båd der både kan jages og fiskes fra. gerne med plads til minimum 2 personer.
Den skal kunne søsættes fra trailer.

Jeg har prøvet en mopa, men jeg synes den er for trang.

LANI

Exclusive confirmed member of "Team Headshot"

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....
Mvh.LANI



Svar
#2
Hej LANI!

Se dette link for en liste over relevante havjagtsbåde.

http://strandoghavjagt.dk/articles.php?article_id=61

Jeg har set nærmere på en Barracuda 21 eller en Hornsyld, der begge virker til at have god plads.

Folkene inde på ovenstående forum er voldsomt flinke til at invitere med ud på jagt, hvis man spørger pænt, og så er der mulighed for at prøve forskellige typer fartøjer.

Mvh

Michael

[Image: ajbutton.gif]
Svar
#3
Der er skidt plads i en Hornsyld,jeg har haft sådan een,og den er altså noget snæver og trang.En Mopa virker også noget mere sikker.Iøvrigt kan Mopa'en kan jo også fåes som synkefri.Barracudaen har jeg ingen erfaringer med.
Hornsylden virker lidt "kanoagtig"[Sad]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#4
Jeg har en der måske er til salg - kan ikke rigtig bestemme mig. Den er spritny og endnu ikke helt færdigbygget (motorbræt + gas/gear og styring) Den kaldes Lullu 20. Er mopaagtig i bundfacon, men MEGET større.
Der blev bygget en 10 stykker af dem forrige år - tror formen er på sjælland nu og måske bliver der stadig produceret der.
Der er RIGTIG meget plads i den - 2 eller 3 på jagt, ingen problem, man kunne såmænd sove 3 i den, uden nødvendigvis at skulle være vildt forelsket i hinanden.
Hvis i evt. skulle have mod på selv at støbe en, tror jeg at jeg kan finde en forbindelse til formen.

Skriv, hvis det har interresse - evt. m. mail, så kan jeg sende billeder. (eller endnu bedre, lav en eftersætning herover)

CP

Har tænkt lidt mere over det: du kan låne den kvit og frit i et år, incl. motor, trailer og det hele. (argh der er nok en hund begravet - ring hvis du vil vide mere)
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#5
Hej Lani . Nu skriver du jo ikke hvor mange penge du vil bruge , men her er mit bud .

Diana 21 , sådan en har jeg . Der er meget plads på dækket med brede nok til 3 jægere , lukket kabine med soveplads til 2 , særdeles sødygtig og tør at sejle i , men den kan rulle en del . Det er en effekttiv jæger på trods af sin størrelse . Den er nem at traile men skal helst have en havnerampe .

Send en PM hvis du har lyst til at komme forbi og se den . Hilsen A-bolt
Svar
#6
Hej lani

Du er velkommen til at låne min baracuda en dags tid og prøve

der ligger en Fåborg jolle i øster hurup du sikket også må prøve en tur i
Bo
Svar
#7
tak for de forskellige bud. jeg er endnu kun i overvejelses fasen, men det er godt at høre nogle forskellige meninger.

LANI

Exclusive confirmed member of "Team Headshot"

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....
Mvh.LANI



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)