Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nikon Monarch ??? Nogen der kender den??
#1
Jeg er blevet tilbudt denne kikkert http://theopticzone.com/detail.aspx?ID=2377
, en Nikon Monarch Gold, jeg ved ikke lige helt hvad prisen skal være, men jeg har aldrig hørt om den før, er der nogen her der kender noget til den? Er det en kikkert der er værd at købe?

Jeg hælder nu mest til Zeiss og de andre kendte mærker.

Mvh Glock
Svar
#2
Har du prøvet at trykke Search i øverste højre hjørne ?

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com

[Image: 1911%20action3.gif]
Great Dane

Svar
#3
Citat:quote:

Har du prøvet at trykke Search i øverste højre hjørne ?



Næhhh.......!

Mvh Glock
Svar
#4
Sjovt at din er lavet i Japan[:0]

Mine Nikon kikkerter er "Made in the Philippines"[Wink]

Men hvis man ikke er kender ligner de jo hinanden.(har jeg hørt).

Mvh.

mphansen
mph@dralf.dk

[Image: Kopiaf01010026.jpg]
Knæk & Bræk til dem der ikke har fået buk i år
De dumme er så sikre i deres sag, og de kloge så fulde af tvivl
Mvh.

mp
Svar
#5
Jeg er ikke sikker på hvor meget jeg skal give for den, men det er noget med at jeg kan købe den til mit firma og på denne måde slippe for at betale visse ting. Men stadig ville den nok være billigere at skaffe hjem fra USA.
Det jeg har mest i mod denne kikkert er at den går fra 2.5-10, jeg har kigget meget på en zeiss, der går fra 4.5-14, da jeg skyder en del felt skydning vil jeg gerne have det ekstra forstørrelse, men den nikon jeg har kigget på er der så lys i, hvilket også kunne være meget sjovt.
Det er godtnok svært at vælge..................

Mvh Glock
Svar
#6
Nikon har den sjove feature, at kunne veksle mellem rødt og grønt lys. Det grønne til solskin og det røde til mørke. Ring og få en snak med hr. og fru opticzone, de er ret flinke og behjælpelige.

[Smile]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com

[Image: 1911%20action3.gif]
Great Dane

Svar
#7
da det lader til at du har mulighed for at få kikkerten med en god firmabesparelse, så er jeg da ikke i tvivl... zeiss'en... det er trods alt zeiss som andre kikkerter bliver vurderet op imod... [Wink]

så slipper du også for at købe kikkert 2 gange... [:0]

for skulle du ikke blive tilfreds ned nippon'en ([Big Grin]) så må du jo ud og investere i zeiss'en... spring et led over og undgå besværet... er du til gengæld ikke tilfreds med zeiss'en, vil du heller ikke være det med nippon'en... (mit gæt)... [8D]

Reloaders have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#8
Citat:quote:

Hvis det er en 4,5-14x50 du er på jagt efter kan jeg anbefale en Leupold VX-III med beyst sigtemiddel . Dejlig kikkert .



Har overvejet en leupold VX-III faktisk, men syntes at kunne fornemme, at de ikke er så lysstærke som zeiss, i de sene aften og tidlige morgen timer.

Mvh Glock
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)