Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
200 m. indskydning.
#1
Halløj.

Vi er 3 venner fordelt over landet, som skal en tur op i bjergene.
I forbindelse med lidt fællestræning, prøver jeg at skabe mig et overblik over, hvilker skydebaner som tilbyder indskydning/træning på 200 meter eller over?

På forhånd tak.
Rune
Svar
#2
Hvor i landet befinder du dig? der er mange baner der kan klare 200m og en del kan klare längere fks. Ulfborg 600m

The Shootist
"Live and let live"
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#3
Hej Shootist.

Ja, Ulfborg har allerede lagt ryg til en del skydning fra min side. Jeg bor selv i kbh. men mine rejsefæller er begge midtjyder. Vi er ude efter baner vi ikke skyder på nomalt, for at varierer træningen mest muligt. mindre baner er således også yderst relevante.

Rune
Svar
#4
På kalvebod kan du skyde på 200 og 300 meter. Det er så ikke i regi af SJF, men du køber dagkort hos vagten. (I Malmø kan man også skyde på 200 meter ;-) )
Mvh.

Yeti
Svar
#5
Spellerpengen i Malmø har vist osse 300 meter baner

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: wardwarf-1.jpg]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#6
Gravballe skyttekreds nord for Silkeborg, har 200 m bane.

Mvh
Karsten
Svar
#7
Vingsted har mulighed for skydning til buk og alm. skive på 100, 200 og 300m, (elektronisk markering) man kan købe skyde kort på nette.
Der er hvis også mulighed for at leje banen ved Haderslev Jagtforening 100 og 200m, rigtige skiver.

littlebear
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Spellerpengen i Malmø har vist osse 300 meter baner

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: wardwarf-1.jpg]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!



OFF TOPIC
Så meget er jeg endnu ikke nået omkring på banen, men jeg har meldt mig ind, så nu kan jeg bare tage ud og skyde løs når jeg har lyst uden at skulle over broen hver gange. De sidste par gane jeg har været ude at skyde har dog været på henholdsvis en Elg og en lerduebane nede ved Trelleborg. Det virker som rigtigt hyggelige baner, og jeg tror at det ender med at jeg også melder mig ind her, så jeg kan få trænet noget med haglkanonen.
Mvh.

Yeti
Svar
#9
I Grenå er der også mulighed for 200m. Jeg ved ikke om de har taget bukkeskiverne ned igen, men de har været stillet op på 200m banen med elektronisk markering.

Mvh
Jonas
Svar
#10
Hvis du bor i Kbh. skal du da på kalveboden. Man går ned til vagten, får en nøgle og køber evt. en skive hvis du ikke har en med. Så går du ned og sætter skiver op. Man markere selv, men hvis man er en 3 stykker er det ret så hyggeligt med turerne frem og tilbage.....[Big Grin]

Skyder selv en del på Kalveboden.

Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)