Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny dansk dyreart undrer forskere
#1
http://politiken.dk/videnskab/article774954.ece

Det er sgu en mærkelig fætter.....

Mvh.
Lars/Great Dane

'Citat M@X' Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun

...So What - Jeg er udnævnt til skødehund af Miss Speedy Jegsnupperentudekikstil
Great Dane

Svar
#2
Er de jagtbare? Wink
-
Michael Hansen
Suppejægeren
Svar
#3
Det ser ud som noger der dyrker hår til transplatation
Svar
#4
tihi.. næ, den sjov - og den er jagtbar. Husk man ikke må slå midt i flokken, det er imod jagtetikken...
En sammenrullet søndagsavis har tilstrækkelig anslagsenergi til at nedlægge dyret.
Da dyret er kendt for at angribe i større flokke er det en god idé at have en jagtkammerat med på jagt, så man har rygdækning i til fælde af bagholdsangreb...

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#5
Hvad er trofæet egentlig på sådan en fætter.....[?]

Jeg kunne forestille mig at den er svær at få halsmonteret, og konen ville med garenti ikke være begejstret...[:I]

Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar
#6
man tager de to bagerste ben og monterer i hatten. Rygterne vil vide, at der er mange af dem på Amalienborg...[:I]

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)