Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BC på træningsammo
#1
Jeg har dummet mig lidt og er løbet tør for de Norma Golden Target som jeg normalt skyder med. Derfor har jeg været nødsaget til at købe en æske hos min lokale pusher til at skyde jagtfelt på Gnibn på søndag. Nu skal jeg så bare finde ud af hvilken kugle de har sat i den. Er der nogen der har et bud?

http://www.aktivfritid.dk/commodity/299

[Image: c09cb9b843ca5bf956a21ed3310685ac_h182w273_min.jpeg]

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#2
Er der ikke en ballistik tabel på kassen?

/Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
/Buba

Dubravko

Svar
#3
Det eneste der står på æsken er: Guntex, V0 800 m (jeg målte en til 836 m/s i min riffel), Vægt: 8 g 130 grains.
Ham der solgte mig dem ringer til Guntex i morgen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#4
Så har jeg fået svar fra Aktiv Fritid/Gunex. Projektilet har en BC på 0,311. Da jeg ikke er helt tilfreds med deres omregning af vægten, pillede jeg et projektil ud og vejede det: 123 grains. Det er da rimelig langt fra de 130 der er opgivet på pakken [V].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)