Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Afstressning - nu med finale...
#21
Så er den færdigtegnet og indscannet - formatet er A3 - 29,7 x 42 cm.
Det tog en ekstra lørdag at lave baggrunden....tusindvis af prikker [xx(]

[Image: slutprutsmall.jpg]

Udsnit:

[Image: slutprutstora.jpg]

Udsnit2:

[Image: slutprutstorb.jpg]

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#22
Høgh.... det er f..... flot.

Hvis du overvejer at trykke det i rimelig størrelse vil jeg gerne aftage et eksemplar til mit herreværelse ;-)
Naturligvis til en flad pris[Wink]

Jimmy

[Image: Ozzy001.jpg]
Svar
#23
Hold da op, hvor er det blevet flot [:p] WHAUWW siger jeg bare, og må holde god afstand til tastaturet for ikke at savle i det [Big Grin][Big Grin] (Har jo set hvad det gør ved Kimas, når han savler over snitternes flotte arbejde [Wink]) [Big Grin]

Jeg er også aftager til et tryk/print af dine flotte kunstneriske udfoldelser, og betaler hjertens gerne [:p][Smile]

For dælen mand; du tegner som en drøm, skrive nogle gode artikler kan du også, og er indehaver af nettets bedste jagtsite. Er der noget du ikke kan [?][Wink][Big Grin][Big Grin]

Du har fået en beundrer i den gamle her [Wink][Big Grin]

[Smile]Annelise/Farmor

[Image: sulejma.jpg][Image: ajbutton.gif]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by Jimmy

Høgh.... det er f..... flot.

Hvis du overvejer at trykke det i rimelig størrelse vil jeg gerne aftage et eksemplar til mit herreværelse ;-)
Naturligvis til en flad pris[Wink]

Jimmy

[Image: Ozzy001.jpg]



Jeg er også med....[Smile]

Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar
#25
Meget, meget høj klasse! Jeg var i mange år stor beundrer af Leif Ragn Jensen tegningerne. Det her er (undskyld LRJ) klasser over. Mere af det - og gerne i handelen, så man kan få del i det mod ussel mammon.
Mvh Walnut
Svar
#26
Citat:quote:

Originally posted by Farmor

Hold da op, hvor er det blevet flot [:p] WHAUWW siger jeg bare, og må holde god afstand til tastaturet for ikke at savle i det [Big Grin][Big Grin] (Har jo set hvad det gør ved Kimas, når han savler over snitternes flotte arbejde [Wink]) [Big Grin]

Jeg er også aftager til et tryk/print af dine flotte kunstneriske udfoldelser, og betaler hjertens gerne [:p][Smile]

For dælen mand; du tegner som en drøm, skrive nogle gode artikler kan du også, og er indehaver af nettets bedste jagtsite. Er der noget du ikke kan [?][Wink][Big Grin][Big Grin]

Du har fået en beundrer i den gamle her [Wink][Big Grin]

[Smile]Annelise/Farmor

[Image: sulejma.jpg][Image: ajbutton.gif]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.



Skribent eller ikon for et modemagasin, det bliver Høgh aldrig ...

Og tak for det ...

Men tegningshåndværket, det dur [:p]

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Selv den ringeste dag på jagt, er bedre end den bedste dag på jobbet ... [Smile]

Det skud der ikke er skudt, har ingen fortrudt ...
K&B Claxel Wink




Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)