Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DN og nationalparker
#1
Fra DN's pressemeddelelse i forbindelse med åbningen i Mols Bjerge:

"Flere vilde dyr i Mols Bjerge
I dag er der for få store vilde dyr i Mols Bjerge. Det er muligt at øge bestanden af krondyr og rådyr ved at udvide det jagtforbud, som staten allerede administrativt har indført på sine arealer i selve Mols Bjerge. Vilde dyr vil medvirke til naturlig afgræsning og dermed give mere dynamik i naturen."

Panthera

[Image: Img_2757-1.jpg]
Sic bisquitus disintegratum

Jake - min bedste hund - RIP.
Sic bisquitus disintegratum
Svar
#2
Altid fulde af "gode" forslag...[xx(]. I det mindste behøver vi ikke at være i tvivl om, hvor vi har dem...

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
...sigh...

Nej, DN er altid "for" naturen - kunne de ikke ryge deres uldsweater og lade os andre i fred?

/Ugelvig

[Image: ajbutton.gif]

What we do in life - Echoes in eternity!
/Ugelvig



What we do in life - Echoes in eternity!
Svar
#4
Det mest bekymrende er, efter min mening, at en organisation som DN, der er opbygget af relativt autonome celler (i bedste terrorist-stil) automatisk er med ved bordet i alle bestemmende/besluttende miljø- og naturspørgsmål samt har mulighed for at rejse fredningssager - hvis et af deres medlemmer synes det. At alle så kan blive medlem af DN, uanset mental udfordring, radikale politiske tilhørsforhold eller forbindelse til andre organisationer med særinteresser i naturforvaltning, gør det ikke meget bedre. Jeg har personligt haft "fornøjelse" af at krydse klinger med et par rabiate medlemmer af DN. De kunne ikke forstå, hvorfor vi ikke bare frivilligt opgav vores ejendom uden kompensation eller en rigtig god og velovervejet begrundelse.
Hvem sagde nyttige idioter?

Panthera

[Image: Img_2757-1.jpg]
Sic bisquitus disintegratum

Jake - min bedste hund - RIP.
Sic bisquitus disintegratum
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)