Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Udtagelses skydning på Gniben
#1
Der er vel ikke nogen der skulle ligge inde med den endelige liste over skyde resultater fra kva. jagtfeltskydning på gniben i går den 30 august? i jægerklasse? Jeg fik nemlig ikke set hvor mange points jeg havde inden mit kort blev afleveret, og jeg blev nød til at køre inden resultat listen blev opdateret?

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#2
Det har jeg. Jeg kommer nok bare til at have et fuldt navn for at kunne give dig dit pointtal og placering.
Tarvelig vind ude på 4éren men jeg fandt heldigvis andre måder at snyde mig selv på de andre stationer [V].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#3
Du har pm[^]

Ja 4'eren var grum. Gik helt ned på vaskebjørnen. Men skød okay på resten selv om jeg ikke kom i nærheden af 240 points der vist var max.

Jeg var nu heller ikke specielt glad for post 1. Det rungede noget i lastbilen hver eneste gang der var en der skød.

Hvilket hold kl slet var du på? Jeg var på holdet kl 11.45

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Skovfogedelev ChristensenHvilket hold kl slet var du på? Jeg var på holdet kl 11.45



Vi skulle have været gået ud kl. 11.30, så vi må have passeret hinanden nogle gange. Skal du til Ulfborg?

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#5
I var heldige.

Jeg prøvede at melde et hold til, men alt var optaget.

Fik dog senere én ledig plads tildelt, men havde da lavet andre aftaler jeg ikke kunne bryde.

Håber DJ finder en løsning til næste år, for jeg mener det er en falliterklæring, at man ikke kan lave en udtagelse for Sjælland og omliggende øer, der kan huse alle interesserede ...[xx(]

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Selv den ringeste dag på jagt, er bedre end den bedste dag på jobbet ... [Smile]

Det skud der ikke er skudt, har ingen fortrudt ...
K&B Claxel Wink




Svar
#6
claxel.

ja man kan undre sig over at der var 15 skytter som IKKE DELTOG I UDTAGELSEN[8D] som tager pladsen fra dem som gerne vil med til ulfborg.
ja det ville være fedt at skyde i jægerspris der er plads til flere hold.og længere skud [Smile]gnibben det længste mål var på 210m lavt liggende på ladet af en lastbil[Sad!]

mvh pc
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)