Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Til utilfredse koner
#1
Skulle der være en kone hjemme hos en af jer som på et eller andet tidspunkt brokker sig over størrelsen på.......ahem.....øh......jeres urineringsaggreat [:I] så lad dem lige kigge på den her [Wink]

http://vodpod.com/watch/1180084-small-penis-contest

[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

[Image: Takleberry-1.jpg].

[Image: ajbutton.gif]
Nu med "Harley"-rifler [8D]
Svar
#2
Hey... endelig en konkurrence hvor man kan være med...[:I]

Jeg kan holde om urogenitialapparatet med alle 10 fingre når jeg urinere......[^].... til gengæld tisser jeg på de 9....[V]

Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar
#3
Min frue skreg af grin, og sagde jeg ikke havde en chance. Skal man så være glad?

/Ugelvig

[Image: ajbutton.gif]

What we do in life - Echoes in eternity!
/Ugelvig



What we do in life - Echoes in eternity!
Svar
#4
@ ugelvig: Ja!

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#5
Duehh ehmmm Tackle - Fortæl lige hvorledes man tilfældigt falder over sådan en film....Her tænker jeg naturligvis, hvad søgte du på og hvorfor?

[:I][Wink][Big Grin]

Mvh.
Lars/Great Dane

'Citat M@X' Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun

...So What - Jeg er udnævnt til skødehund af Miss Speedy Jegsnupperentudekikstil
Great Dane

Svar
#6
Jeg forstår simpelthen ikke denne tråd - hvorfor er den film morsom.....den viser da bare nogle helt normalt skabte mænd som står nøgne på en række.........hvad er der morsomt ved det?



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#7
Robinsonekspeditionen kan slet ikke være med længere.
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Duehh ehmmm Tackle - Fortæl lige hvorledes man tilfældigt falder over sådan en film....Her tænker jeg naturligvis, hvad søgte du på og hvorfor?

[:I][Wink][Big Grin]



Man søger skam ikke på noget [8D] Et eller andet kvindemenneske som jeg påståes at kende havde smidt det på FB [:I] Gad egentlig vide hvorfor [:o)][Wink]

[Image: Takleberry-1.jpg].

[Image: ajbutton.gif]
Nu med "Harley"-rifler [8D]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)