Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Icom jagtradio - nogen der har prøvet den
#1
Jeg har fundet denne Icom jagtradio på nettet til en rigtig god pris.
Det er for at supplere min 31MHz med denne 155 MHz at jeg ledte efter et godt tilbud, men er der nogen der har gode eller dårlige erfaringer med den - så vil jeg gerne høre om det.
At den er bedst i test er jo ikke ensbetydende med at den er perfekt, så meld ud.

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: wardwarf-1.jpg]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#2
fed radio.
både den grå autoelektriker og undertegnede har med tilfredshed brugt den gamle model i 4-5 år. han har tillige haft den nye i et par år: den er bedre på mange punkter ( og Bjarnes tilbud ser fristende ud )

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#3
Indtil den nye Lafayette kom i år (Micro 5) var den Icom du linker til Kongen af jagtradioer. Den kan alt hvad du har brug for og meget mere.
Mvh.

Yeti
Svar
#4
det var godt billig pris du har støvet op der. har den (i orange) = meget godt tilfreds, har dog købt 'skogsantenn' til for at række lidt længre til elgjakten.. den er bund solid, driftssikker og med flere features jeg har haft brug for endnu

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by STROM

fed radio.
både den grå autoelektriker og undertegnede har med tilfredshed brugt den gamle model i 4-5 år. han har tillige haft den nye i et par år: den er bedre på mange punkter ( og Bjarnes tilbud ser fristende ud )

mvh
Strom, naturgænger



Det tager jeg som et kvalitetsstempel, så jeg iler til tasterne og bestiller den straks.

Fedt med indernet [8D]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: wardwarf-1.jpg]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#6
Da jeg købte VHF radio var jeg lidt forelsket i Garmin, men en forbindelse som kunne måle lidt på den slags gav sig til at afprøve nogle stykker i den forretning han arbejdede i. Hans konklusion var helt klar: Køb Icom, det styrer.

Der var ingen punkter hvor den var ringere end andre, og den kunne reagere på det absolut svageste signal. Det vil sige, at der hvor du bare ikke får forbindelse med de andre radioer, der modtager Icom signal, omend svagt selvfølgelig.

Senere læste jeg en test i et bådblad hvor "min" model var med. Den blev ikke testvinder, fordi den var dyr, og fordi journalisten lagde vægt på, at den kun bruger sine egne batteripakker og ikke kan bruge almindelige batterier. Men ellers var den i top i alle andre testede egenskaber. Det var f.eks det apparat, som kunne køre længst på en opladning.

Min radio har set hårdt brug på havet og i fjeldene i mange år i Grønland, men den virker upåklageligt endnu.

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#7
http://www.lafayette.se/news_images/radi...nr4-09.pdf

Hilsen BB.

Hellere et skud for lidt, end et skud for meget...
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar
#8
Vi er ved at købe 4 stk Lafayette micro 5 jagtradioer. Vi har tilladelse til en frekvens da vi bruger radioerne erhvervsmæssigt. Dog er det ikke lige sådan at finde en som kan programmere disse 4 stk - er der noge som har et godt forlag eller kender nogen
der kan dette.

Mvh.

Jørgen
Svar
#9
Der er også muligheden at købe radio på den anden side af sundet:
http://www.hylte-lantman.com/shop/.
Udover radioer har de også meget andet godt grej.
De kan dog være svære at vride noget rabat ud af ved storkøb[V]

Hilsen

Frederik

24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Jeg har fundet denne Icom jagtradio på nettet til en rigtig god pris.
Det er for at supplere min 31MHz med denne 155 MHz at jeg ledte efter et godt tilbud, men er der nogen der har gode eller dårlige erfaringer med den - så vil jeg gerne høre om det.
At den er bedst i test er jo ikke ensbetydende med at den er perfekt, så meld ud.



Link virker ikke? Jeg står også og mangler en radio... [V]

MVH
Klaasehaans
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by Klaasehaans

Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Jeg har fundet denne Icom jagtradio på nettet til en rigtig god pris.
Det er for at supplere min 31MHz med denne 155 MHz at jeg ledte efter et godt tilbud, men er der nogen der har gode eller dårlige erfaringer med den - så vil jeg gerne høre om det.
At den er bedst i test er jo ikke ensbetydende med at den er perfekt, så meld ud.



Link virker ikke? Jeg står også og mangler en radio... [V]

MVH
Klaasehaans



Nej. Det har du da ret i. Måske er den udsolgt.....

Ring evt. til dem her:

http://www.macnab.dk/soenderborg

Spørg efter Bjarne

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#12
Jeg har hørt at de er ved at få dem hjem igen...
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)