Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nyeste nr. af JVV
#1
Funny - det landede i postkassen i går med nyt girokort på trods af afmeldt abbo......[Sad!]

Afviklingen fortsætter. Der er et par "rimelige" artikler (ingen forfattere nævnt[Wink]), noget genbrug og nogle nye redaktionelle indlæg, som efter min mening i bedste fald kan betegnes som meget "tynde" - til trods for at de rummer revolutionerende nye opdagelser så som "labradoren er en dygtig apportør", "brug høreværn, hvis du vil undgå at få nas i ørerne" og "det er muligt at få gummistøvler, der er bedre end de gode gamle fodermesterstøvler".

Man må formode, at mængden af såkaldte redaktionelle indlæg vil stige samtidig med at mængden af indlæg fra ikke længere tilknyttede skribenter velsagtens vil falde - og så tror jeg sgu, vi er nede på, at JVV kan klares på ét enkelt tolietbesøg. Det holder ikke mange meter.

/bundgaard
Svar
#2
På forsiden reklamerer de for en test af høreværn, men der er kun en artikel om vigtigheden af dem, øv [V]

Ja, kvaliteten skal ikke længere ned nu.

Mvh
[Image: Zoli1.jpg]

Nu med S&L [Big Grin]
Mvh


Svar
#3
Ja, jeg nåede at få tre numre ind af døren efter jeg telefonisk (for det var det eneste man kunne på det tidspunkt) havde afmeldt bladet...
Jeg kontaktede Jesper (direktør for baldhuset) på mail: jsl@jslpublications.dk og forklarede at de selvfølgelig ikke ville modtage betaling for noget der var afmeldt. Efterfølgende fik jeg så besked fra deres kundeservice og at der var sket en fejl og jeg ikke skyldte dem noget. Nu fik jeg så i tirsdags en rykker på beløbet svarende til de tre numre. Jeg kontaktede så igen Jesper, og så blev jeg onsdag kontaktet af Mette Holst Thøgersen, Kundeservicechef, mht@bjerremediaservice.dk som så igen bekræftede at jeg ikke skyldte dem noget.... Så nu må vi jo se om de denne gang har fået slettet vore mellemværende...

________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#4
Har lige købt abonnement på 7 numre, og har modtaget det nyeste eksemplar. Jeg sprang nogle mindre artikler over, da de ikke havde min interesse, men syntes også at det var utroligt hurtigt overstået.

Artiklen med S&L/Otterup - er det ikke den eller en lignende der lige har været i et af de svenske blade?

Håber godt nok også at det bliver bedre, men de skal jo også lige have en chance for at komme igang. Da bladet i sin tid startede op, syntes jeg heller ikke det var noget, men det blev da bedre med tiden.

C
Stort knald = stort smil :-D
Svar
#5
Nu har jeg abonneret på JVV lige fra starten, og jeg synes helt klart at artiklerne er blevet noget tynde i det - eneste lyspunkt i seneste nr. er Harry Selbye´s artikel, men den synes jeg også at have læst før??

Som også nævnt i et af de forregående indlæg, så er bladet overstået på 1 - 2 toiletbesøgs tid....[:I]... Det var det ikke tidligere!

Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by chrstn_olsen

Artiklen med S&L/Otterup - er det ikke den eller en lignende der lige har været i et af de svenske blade? + den med piberne - og sikkert et par andre[Wink]

...men de skal jo også lige have en chance for at komme igang.
Det synes jeg faktisk ikke. De overtaget et blad, der efter min mening var velfunderet og havde en ret klar profil. Det holder ikke, at det hele ender i øllebrød og saksede indlæg så snart lageret af artikler fra den forhenværende redaktion er brugt op.

C



/bundgaard
Svar
#7
Hvis man har lyst til at lære om ''Otterup'eren'' er der skrevet en bog.

Jens Perto glemmer iøvrigt den sidste riffel de fabrikerede - og som synes at være grundlaget for det der produceres under S/L navnet i dag - nemlig 100DL.

Har haft en 68DL - den er solgt da jeg fandt en 100DL.
mvh
Svar
#8
Jeg afmeldte engang mit CyberCity internet, dengang jeg studerede.

Jeg havde dog været ude i god tid, og opgørelsen kom så.... balancen var... -126kr.

Ja, de skyldte mig 126 kr.
Nåja tænkte jeg, der kommer nok en check på det.

Der gik ca 1½ måned... så kom der sku en rykker på -226kr. Altså en rykker på de 126kr som de skyldte mig... plus rykkergebyr på 100kr.

Jeg tænkte ... Fedt... og syntes bare det var sjov, men vidste jeg havde penge til gode... det bekræftigede mit første brev. Så jeg lod den køre og grinede i skægget. (det var nok nærmere plys på det tidspunkt.)

Måneden efter kom en rykker mere... -326kr... endnu et rykkergebyr.

Næste måned "Sidste rykker..... -426kr"

Så kunne jeg ikke nære mig for at ringe ind... og spørge om de ville pudse Kongens Foged ud for at GIVE mig de penge de skyldte mig.? Eller om jeg skulle sende DEM en regning.

Kontornørden tjekkede saldoen... og jo.. de skyldte mig de 126kr... og deres system var ikke sat op til at skelne mellem positive og negative tal, så han undskyldte meget.

Så det endte godt... og vi fik et grin.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#9
Syntes faktisk det skide blad, er en stor kopi.
op til flere af de arktikler har ALTSÅ været i div. jagt blade.[xx(]
Mit bliver afmeldt på mandag...[}Smile]

Heller en fin lille mad gris, end en stor pissert, Keiler
http://www.riffeljagt.com/ajbutton.gif
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#10
Ja, synd at eneste danske alternative til JÆGER ikke kan være bedre.

Dette nummer har en del typografiske brøler, det ser man nok kun som fag-idiot. MEN billedet side 14-15 med teksten

"Et skønt syn for enhver duejæger"

Hmm vidste ikke der fandtes brogede skovduer der bor hos en dueavler..

I didn't come this far to miss!
I didn't come this far to miss!
Svar
#11
Jeg er lige faldet over samme billede.........KÆMPE brøler..!!!![B)][B)][B)][B)]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#12
Jeg har lige købt nyeste nummer af bladet..... GAAAAAAAB[Sad]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#13
Købte også det sidste nummer, hold da kæ..!!![Sad]
Mage til meningsløst pladder skal man lede længe efter...
Ugeavisen fra Lidl er sgu mere spændende....[}Smile]
Hvis det er stilen fremover, bliver det ikke min g'nat/lokums læsning mere...

Mvh.
Søren
Svar
#14
Tjaaa - det mest positive jeg kan finde på at sige om bladet, er, at jeg har afmeldt mit abonnement for en del numre siden og har bekræftelse på at den er modtaget - og skidtet dumper stadig ind en gang om måneden.

Redaktionelt har jvv - som ventet - "udviklet" sig til en omgang ligegyldigt fyld, som med al tydelighed alene handler om at fylde ord og billeder nok i maskinen til, at der kan trykkes et blad. Det er synd, med tanke på bladets tidligere profil - men mon ikke det snart får ende. Alt andet ville være naturstridigt rent forretningsmæssigt.

/bundgaard
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)