Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Præcision på Remington Mohawk
#1
Jeg overvejet at købe en Remington 600 Mohawk i 222 R. jeg skal bruge den på fjeldet i norge og til topjagt i Lapland.

Er der nogen der kender til hvor præcis den er.

knæk og bræk

Lauge

Kun døde fisk flyder med strømmen !
Kun døde fisk flyder med strømmen !
Svar
#2
Jeg havde en i 243og den skød rigtigt godt med norma's alm blødnæsede.
Solgte den bare i et momentant øjeblik af sindsyge [xx(]
Svar
#3
Moin !

Har haft den som låneriffel for en hel del år siden, ligeledes i cal 222 rem. Skød 3 stk råvildt med den - og må sige, at det er en rigtig dejlig lille let og handy sag [Smile]. Var faktisk på udkig efter en`, dette til trods for at jeg er linksmongol..!

Min jagtmakker har den stadig og kunne ikke drømme om at skille sig af med den !

Ydmygst...DIB

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"
Svar
#4
Hvis du har et specifikt våben i tankerne, vil jeg råde dig til at testskyde inden et køb.
Desværre kender jeg ikke Remington 600 Mohawk - eller deres prisniveau. Trods dette vil jeg tillade mig at henlede opmærksomheden på alternative muligheder. I Sverige kan man købe en brugt Sako Vixen for cirka SEK 4000,- fx på http://www.blocket.se Det kan dog blive et problem med testskydning...

vh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)