Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vil du med i biffen.....?
#1
Jeg skal en uge på ferie i de vestdanske egne,og tænkt om der ikke var et par(eller flere) Dralfer der kunne lokkes med på en tur i skydebio hos Korsholm[?] Jeg var der sidste år,og det var RIGTIGT sjovt.
PS-Det er i uge 42 (efterårsferien)

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#2
Nej altså Ulrik - jeg blev lige så glad...troede lige vi 2 skulle i biffen sammen med en romantisk film [:X]

NOT [Wink]

[Image: Takleberry-1.jpg].

[Image: ajbutton.gif]
Nu med "Harley"-rifler [8D]
Svar
#3
Dét var et mentalt billede jeg godt gad slippe for.... =o(

Må også selv i biffen engang... under ferien i år, hvor jeg havde Marlin'en med... kostede patronerne desværre 499kr for en pakke med 20 i .45/70Gov
Så en time i biffen med 60-80 skud.... ville for hurtigt blive en træls udgift på feriebudgettet.

Må selv planlægge bedre næste gang.

Men pøjpøj med det. =o) Gad godt selv være der.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#4
Hvad er det med dig,Tackle-sådan plejer du da ikke at reagere når vi er på tomandshånd.....[:X][:X][:X][:X][Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#5
Er der køkkenrulle og håndklæder??

[Image: Ozzy001.jpg]
Svar
#6
Det må så være der hvor ULG´en møder op i lyserødt trikot og kjole[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Kan på vegne af STROM og undertegnede sige at vi ikke gider.

VI VIL HELLERE SKYDE EN RIGTIG HJORT[Big Grin][Big Grin][^][^][^]

.... og drikke whisky i højlandet.....

men sådan er vi jo så forskellige[Big Grin]

/GT
Shoot low, they might be crawling !!!!"Team Headshot", HS with Precision!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Jeg skal en uge på ferie i de vestdanske egne,og tænkt om der ikke var et par(eller flere) Dralfer der kunne lokkes med på en tur i skydebio hos Korsholm[?] Jeg var der sidste år,og det var RIGTIGT sjovt.
PS-Det er i uge 42 (efterårsferien)

Hilsen Ulrik



Sikke en lemfældig omgang med beskrivelsen af uge 42. Efterårsferie, ja bevares den falder vel også i uge 42, men der er elgjagten vi taler om - efterårsferie tsk tsk...

Nå, men back to topic. Nej tak jeg kan desværre ikke deltage da jeg allerede har lovet mig væk til anden siden. [^] Så I må spise de pop-korn jeg ellers skulle have haft [:o)]
Mvh.

Yeti
Svar
#8
VI VIL HELLERE SKYDE EN RIGTIG HJORT

.... og drikke whisky i højlandet.....

eller 2 [:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by STROM

VI VIL HELLERE SKYDE EN RIGTIG HJORT

.... og drikke whisky i højlandet.....

eller 2 [:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p]

mvh
Strom, naturgænger



nemlig

(eller 3[Big Grin])

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#10
Mangler du stadig en makker?
Hvor mange timer regner du med?
Svar
#11
Ja,det gør jeg.Jeg regner med at leje en enkelt time.Kanonerne bliver rigeligt varme alligevel![Wink]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#12
Det må man bestemt sige de gør.
Du kan lige skrive lidt nærmere info i en PM. Smile
Svar
#13
Citat:Originally posted by ULG

Ja,det gør jeg.Jeg regner med at leje en enkelt time.Kenonerne bliver rigeligt varme alligevel![Wink]

Hilsen Ulrik

Tag 2 rifler med - en time er for lidt [Wink]
mvh
Svar
#14
Jeg ville vælge den riffel der skal med omhu... synes at piberne bliver for varme ... men det styrer man jo selv...[B)]

"Livet er for kort til upræcise rifler"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#15
Ja piberne bliver varme. Det er ikke usædvanligt at de der ikke har en handske på venstre hånd kommer derfra med ægte brandvabler.(og de spejlvendte v.v.)

Hvis man er 8 mand i to timer - kan man sagtens nå at brænde 130 skud af.

Hvis man er 4 mand i en time - er der chance for piben begynder at ligge på grænsen til at gløde.[Wink]

Man har på stedet spøgt med der burde opsættes blæsere a'la bowlingbaner[Wink][Wink] (kommer der af og til - har nu købt en 308' pibe til min sauer - kun til den slags)
mvh
Svar
#16
De sidste to gange jeg har været der har vi lejet banen i 3 timer og været 12 mand så får riflerne en velfortjent pause til at køle i ca 20min før det går løs igen [Big Grin][Big Grin]

og man kan stadig nå at bruge + 100 bønner [^]

Men pas på det er kraftig vanedannende [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

mvh Ejvind

Alting er let, bare man kan det
mvh Ejvind

Alting er let, bare man kan det
Svar
#17
Hej Ulrik . Jeg er klar til at tage med igen , hvis vi kan finde et passende tidspunkt magen til sidst .

Hilsen A-bolt
Svar
#18
Fint,nu er vi ved at ha' samlet et lille hold[Smile]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#19
Ja piberne bliver varme. Det er ikke usædvanligt at de der ikke har en handske på venstre hånd kommer derfra med ægte brandvabler.(og de spejlvendte v.v.)

Hvis man er 8 mand i to timer - kan man sagtens nå at brænde 130 skud af.

Hvis man er 4 mand i en time - er der chance for piben begynder at ligge på grænsen til at gløde.

er lige kommet hjem fra arb i jagtbiografen: 5 goe skytter i 2 timer, så er piberne ganske rigtigt lune [Smile]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)