Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Riffelbane i Næstved omegn
#1
Os der nu kommer fra Næstved omegnen (er lige flyttet hertil) hvor skyder vi riffel henne? Er der noget løbende bane halløj i nærheden. Jeg synes ikke rigtigt at kunne finde noget på nettet?

Rigtige jægere er strandjægere så derfor.... Be cool... Or put on some more clothes
Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Svar
#2
Jeg ved at der er en skytteforening der har søgt om tilladelse til at genoprette den militære skydebane i tilknytning til kasernen i Næstved. Hvilken forening der er tale om, er jeg desværre ikke klar over.
Til gengæld er der flere jagtforeninger der skyder på Kulsbjerg ved Vordingborg. Prøv at finde en lokal skytte- eller jagtforening, der er rigeligt at vælge imellem http://www.jaegerforbundet.dk/541.
Svar
#3
Ok nu var det så en bane man måtte bruge uden om jagtforeninger jeg mente, men jeg tror bare jeg melder mig ind i Næstved jagtforening.
Jeg er jo alligevel medlem af en anden forening og kan bare flytte mit medlemskab i DJ

Be cool... Or put on some more clothes
Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Svar
#4
Man kan godt være medlem af flere jagtfoeninger, til nedsat pris og uden jagtbladet[^]

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#5
Hej Ulske
Jeg bor også i Næstved, og jeg skyder med riffel på en lille bane nærmest mellem Næstved og Karrebæksminde. Banen holder sommerferielukket i Juli måned, men starter op igen 1. tirsdag i august kl. 17:00. Banen er en lille ydmyg standard-bane uden bevægelige dele, men efter bukkejagten går ind er der normalt god plads. Hvis det har interesse så skriv et indlæg eller send mig en PM så skal jeg prøve at lave en kørselsbeskrivelse til dig.

Der er iøvrigt intet krav til at være medlem af nogen jagtforening, da det er en skytteforening under Karrebæksminde idrætsforening.

Mvh.
Steen S
Svar
#6
Det lyder da meget NIce... Tror bare lige jeg vil have mit koerekort foerst... ^_^, Bor osse i naestved

--------------------------------------------------

Gad vide hvor mange Nazi'er min carbine har nakket? eller den er totalt jomfrulig
-------------------------------------------------

-HGHS-Corp-

Sako 75 - 30.06 m/ 6-25x56 Millett

Brno Mod.5 - 22lr m/ 4x32 VOMZ

F. Dumolin & CieLiege - 12/70 SBS.
Svar
#7
Godt nok en gammel tråd, men:

Nogen andre herfra VTF, der dukker op i Karrebæk i aften?

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Det er bedre at være kompleks, end at lide af dem ...

Man behøver ikke være tosset for at være her, men det hjælper ...
K&B Claxel Wink




Svar
#8
Ja jeg regner med at være der fra åbningstid af.

mvh
Steen S
Svar
#9
Så fik jeg kontrolskudt på både 100 og 200 meter på Karrebæk og hilst på Steen S.

Det er en fin bane til riffelskydning, ingen vind til at genere.

Tak for en hyggelig aften.

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Det er bedre at være kompleks, end at lide af dem ...

Man behøver ikke være tosset for at være her, men det hjælper ...
K&B Claxel Wink




Svar
#10
Ja tak i lige måde Claxel, kom endelig forbi igen hvis du er i nabolaget.

Alle andre er ligeledes velkomne.

mvh
Steen S
Svar
#11
hey

er der nogen der ved om banen i karrebækstorp er åben i øjeblikket ???
Svar
#12
Der er skydning tirsdage, september ud[:p]

http://skydning.karrebaek-if.dk/

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Selv den ringeste dag på jagt, er bedre end den bedste dag på jobbet ... [Smile]

Det skud der ikke er skudt, har ingen fortrudt ...
K&B Claxel Wink




Svar
#13
Jeg mener at vide, at der er kræfter igang med at genoprette skydebanen på den nedlagte Gavnø flyveplads (midt imellem Vordingborg og Næstved) og jeg tror at Rex93 på NVF ved noget mere om det.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#14
Er der nogen der ved hvornår de begynder at skyde igen i Karrebæksminde?

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#15
det sker d. 6/4, såvidt jeg er informeret.

Endvidere er der planlagt træning med 22Lr onsdage, på 50 meter til reducerede skiver ... [:p]

God træning til bedre pris

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#16
Vil bare bekræfte at banen åbner den 6/4 kl. 17:00

mvh
Steen
Svar
#17
Takker.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)