Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ungarn drikkepenge
#1
jeg står og skal på en lille tur til ungarn på fredag og skyde brunst hjort. men hvad er normalt man giver i drikke penge [?] ville jo nødig ikke se en hjort forde jeg er for nærig men gider da helder ikke give guiden så mange han sider på værtshus næste dag og drikker dem væk [Sad!]

Michael

lønborgård skov service. Alt til skoven og vildtet
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#2
Der hvor jeg har været i Ungarn, var den "uofficielle aftale" 20 euro for råvildt og 50 for kronhjort hvis man var tilfreds.
Lidt mere hvis man var super tilfreds....[Wink]
Vi gav aldrig noget efter endt jagt, som er normalt i f.eks. Polen, men kun efter at vildtet var nedlagt.

Knæk og bræk, og lad dig nu ikke lokke til at skyde noget større end du har bestilt.
15 % reglen virker, men den virker begge veje.....
Hvis du skyder større indgår man som regel en deal, men du skal bare huske at priserne går rigtigt stærkt opad, og de ved hvad de vil ha´...!
Lad dem fra starten forstå hvad du vil skyde, ellers kan man godt komme ud for at der lige pludselig ligger en ordentlig klippert.....[xx(]

Hvem skal du rejse med??

Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar
#3
okay 50 eru er budt nogen højer ? nogen lavere ???

@asbjoern: Hvem skal du rejse med??

med cance for at få rykket flere kropsdele af. våver jeg nu at fortælle dig det. jeg har selv klaret det hele så ingen jagtrejse selskab der. ved der har været flere tråde oppe hvor det ikke bliver anbefalet slev at lege med den slaks. men til den pris tager jeg nu cancen

Michael

lønborgård skov service. Alt til skoven og vildtet
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by 260REM

okay 50 eru er budt nogen højer ? nogen lavere ???

@asbjoern: Hvem skal du rejse med??

med cance for at få rykket flere kropsdele af. våver jeg nu at fortælle dig det. jeg har selv klaret det hele så ingen jagtrejse selskab der. ved der har været flere tråde oppe hvor det ikke bliver anbefalet slev at lege med den slaks. men til den pris tager jeg nu cancen

Michael

lønborgård skov service. Alt til skoven og vildtet


Hej Michael

Det er da fair nok at arrangere det selv, sålænge man har vejet fordele og umlemper op mod hinanden..... fair nok.
Man skal så bare også gøre sig klart, at man reelt ingen reklamationsret har.
Personligt ville jeg aldrig løbe risikoen, men være sikker på at have et solidt Dansk jagtrejsefirma, optaget i rejsegarentifonden i ryggen. Der er da helt klart også en prisforskel, og sådan er vi selvfølgelig så forskellige....[Wink]

Jeg har været i Ungarn 2 gange, men skal nok ikke foreløbig da Afrika trækker gevaldigt. Ud over det bliver det nok Polen hvis vi snakker bukke/Dåhjort/kronhjort.

Skal faktisk til SA og nogle antiloper d. 2. oktober, såe......[8D]

Knæk og bræk

Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)