Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Roedale riffel
#1
Er der nogle der har noget erfarring med rifler fra ham? Det skulle være præcision i topklasse.

http://www.roedale-psg.de/pages/custommade.htm

Flyttet af Kima
Svar
#2
Hvis deres præcisionsgaranti holder, så ser priserne fornuftige ud. Jeg har faktisk kigget på dem ved flere lejligheder, men har ikke nogen faktisk erfaring. Går ud fra at du har prøvet at google dig til noget feedback?
Stort knald = stort smil :-D
Svar
#3
Hej Dirck

Velkommen til-
Skulle du komme fra Kbh omr så besøg Guns and gents i Skinnergade. De har et par stykker stående.

Michael
Svar
#4
Hej Pingvinen.

Er det brugte ?, og hvad står de til ?

LANI

Exclusive confirmed member of "Team Headshot"

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....
Mvh.LANI



Svar
#5
Jeg har set på en, inde i Skinnergade.

Jeg har selv en Sauer 80 halv med en S&L pibe cal.30.06, men jeg ønsker at finde en jagtriffel i cal 300 mag. der kan samle 5skud på 100m inde for en 20kr mønt.
Jeg ved at S&L model 100DL måske kan.
Jeg tænkte at der måske var nogle her inde på forum der havde nogle gode erfarringer, som jeg kunne høste lidt af.

Hvis i har nogle forslag på andre mærker, hvor præcisionen er i top vil jeg blive glad

På forhånd tak
Dirck
Svar
#6
Hej Lani

Den står til kr.30000,-
Svar
#7
Lyder som om jeg skal i Skinnergade og se med fingrene ;-)
Stort knald = stort smil :-D
Svar
#8
Det er nok et års tid siden at G.T. kom slæbende med både en Barnard og en Roedale. Så spørg knægten om de kan skyde....[8D]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: wardwarf-1.jpg]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#9
hej dirck

du har mail

Hilsen:
Bøssemager Hatting
http://www.ahlarsen.dk

Be aware of the man with only "one" riffel
man er vel jysk
Mvh. Hatting
Custom Metalsmith
http://www.gunsmith.dk 
http://www.dkbullets.dk
Svar
#10
De skyder såmænd udemærket.

Jeg har dog selv stykket dem sammen med låsene fra Roedale.

Kan sagtens lave noget til dig hvis det skulle have interesse.
Kan også tilbyde at prøve begge demo-rifler.
En 308w og en 338 Lapua.

338´eren er iøvrigt til salg hvis der skulle være interesse.

Send en mail/PM hvis du er interesseret.

Samarbejder lidt med Pete og har i den forbindelse fået oplyst at der er nogle nye længde/kaliber combo´s undervejs.

/GT
Shoot low, they might be crawling !!!!"Team Headshot", HS with Precision!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#11
Hej Lani

Tror sgu at det er rigtigt med de 30:000.
Synes at det er lidt i overkanten. var ikke vild med deres skæftes overflade. Men smag og behag...
Der er altid et par stykker på Egun.de[Wink]

Michael
Svar
#12
De skæfter Pete normalt bruger er Manners og Wild dog.
De har dog en lidt grov texture.

Det skæfte jeg har monteret på 338´eren er et Robertson med justerbar kindpude og det på Barnarden er et McMillan M40 A1 med justerbar kindpude.

McMillan kender de fleste og Robertson er en mellemvej hvor der kun er en let texture på grebsfladerne.

/GT
Shoot low, they might be crawling !!!!"Team Headshot", HS with Precision!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#13
Klippet fra andet forum.. Pete's egne ord. Derfor ventetiden..

"Some of you guys may have noticed that I've been pretty much absent from the hide for the past couple of months, infact i basicaly withdrew from "public" life altogether. Certainly not bieng the jovial, happy go lucky, contact friendly charachter that most of you know and like me for.

A lot happened during 2010 on the personal side to make the whole year probably the hardest year of my life and i got to a pount where i was sucking wind and my head was hanging pretty low.

I wont go into details here but I basicaly lost 3 of the most valued and loved people in my life within a short space of time. This severely knocked me for six. Was a sever kick in the balls and i wouldn't wish the same on my own worst enemy. I needed to take step back, lick my wounds and find my direction again. I'm a human and not a machine and the "fuck it, don't mean nuthin push on" attitude i had throughout my military career doesn't work when it comes to the personal side of things these days, guess i'm getting older.

This personal baggage affected my performance in my business and delivery times and contactability as well as customer support have certainly suffered as a result. No doubt here and there resulting in some bad press.

Geoff has reduced to 4 days per week, as he has now reached retirement age, and certain other members of my perviouse team are no longer a part of it, leaving the 2 1/2 of us left to deal with the workload.

All I can say is that if through the last couple of months we managed to upset anyone along the way for any reason what so ever then i'm sorry and I will make it right. Ive regained my sence of direction and I'm currently starting to enjoy my role as a single father of my little girl, although it is time consuming and takes time previously dedicated to business. I have backlog of orders on some items at the moment, but Geoff and I are working hard to get these caught up. My son Marvin is taking an increased interest in the business and will feature more and more as a part of it after he has taken his final exams at school in the late spring. After passing his driving test last week, he can certainly start to take over some of the courier stuff back and forth the customs etc.

Scott my army buddy has now finished his 22years service and should be starting work for Roedale by this summer.

The new products announced last year are probably 6 months late, but are still in the pipeline and we are working hard to get everything back on track.

I would like to thank all you guys and gals who have given me great support and understanding through the most difficult times of my life so far in 2010 and would like to ask for your continued support for the future. Together we will achieve great things,.

If any of you feel you have been passed over, missed out of haven't recieved the care and attention you should have, or have any orders or issues outstanding,
please contact me via email and I will get right on it one after another and get you sorted out.

Roedale is alive and kicking and working hard to ovecome the set backs of last year. We will succeed.

Thanks and Regards Pete"

I rather die standing up, than live my life on the knees
I rather die standing up, than live my life on the knees
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)