Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DM i Jagtfeltskydning
#21
Det bliver sjovere og sjovere [Sad!]
Det virker næsten som om, at der er givet forskellige instruks til hvert hold.....
Næste gang vil jeg gå sammen med Farmor - alternativt ULG [}Smile]- for vores var da den sværeste...
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Vi fik at vide at vi måtte ligge lavt-men ingen dele af riflen måtte røre jorden,og at hånden på forskæftet heller ikke måtte røre jorden.
Dvs.underarm frem til håndleddet måtte være i jorden.......
Det er egentligt utroligt at det er så svært at administre så få regeler....[Sad!]

Hilsen Ulrik



"Livet er for kort til upræcise rifler"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#22
Jeg tog min siddende!![:0]

SS
"Once upon a time in the West"
Svar
#23
Skød du den rigtige højliggende siddende også?

Citat:quote:

Originally posted by WSM

Jeg tog min siddende!![:0]

SS



"Livet er for kort til upræcise rifler"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#24
Nej!
"Once upon a time in the West"
Svar
#25
[Big Grin]

Det bliver mere og mere komisk.

Det viser bare, at verden er så hård og uretfærdig.

/Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
/Buba

Dubravko

Svar
#26
Tillykke til dem der kom på podiet. Det var super flot.

Jeg mistede én 10, da mine banekommandøre påstod der var faldet et plaster af, efter de havde kigget.
Tror det var egernet, 2 ti'ere, 1 ni'er og en udenfor. Tre skud, havde den fået, og intet var kridtet.
Så hvor det sidste hul var kommet fra ved jeg ikke, men jeg mistede tredie pladsen på det. Surt.

Må på den igen til næste år.

Mvh. Lady
Svar
#27
Hej alle gæve feltskytter.

ja sikke engang bras! på vores hold blev der skudt høj liggende..
han pointerede oven i købet om mesterskytterne forstod det med fri stilling!! ja sagde jeg fri med rem og handske! Nej sagde han.. høj liggende..
Jeg var jo på hold med Lady of the house og prøvede at gøre det forståeligt for banekommandøren at tvivl kommer skytten tilgode! og eftersom den 10ér ikke var kridtet tilfalder pointen altså hende..[Smile] han lagde så ansvaret overpå skytten på bane 1[B)][:0] som kontrollerede pointoptællingen!! Jeg gjorde det igen klart for ham at det jo er banekommandøren og ikke en deltagende skytte der har det sidste ord!! og det fik han så: "det plaster er faldet af" var de sidste ord..
Jeg har deltaget i nok feltskydninger de sidste 10 år som både deltager, hjælper og skydeleder til at vide en smule om emnet! og afviklingen af dette DM var ikke ok!

Men ja: På den igen næste år[Wink] I hvert fald altid dejligt at møde alle jer andreSmile
Rigtig god jagtsæson til jer alle.
Mange hilsner .358jap
Svar
#28
Hej
Til alle jer der har haft en dårlig oplevelse,hvorfor klagede i ikke på dagen i stedet for at tage det op,hvor meget få har en mulighed for at svare på kritikken,hvis der er tvivl om kuglerne har vi fået at vide at vi skal lade tvivlen komme skytterne til gode,at der så er nogen der har misforstået det er træls,men men,det er meget nemmere for os at rette problemet hvis vi får påpeget problemet på dagen,trist at så mange har haft en dårlig oplevelse,jeg håber at i alle vil ind rapportere det til jeres respektive riffel koordinatorer så vi kan få det rettet til næste gang[Sad][Sad]
MVH
LØVIG
Svar
#29
Løvig[Smile]

JEG Tror ikke at skydeudvalgsformanden HR tornvig
ER det mindste i tvivl om at hans banekommendor m denne fri skydestillings tolkning ER ET S......
Jeg tror lige jeg har klaget over ham på dagen.
han sagde direkte til mig at han banekommendør havde lavet en stor brøler.[Sad!]
OG AT HAN IKKE MERE ER BANEKOMMENDØR V DM[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

MVH PC
Svar
#30
Hej Helautomat.
Ja jeg er godt klar over at du har klaget,men det ser ud som om ret mange har haft dårlige oplevelser,og så mange klager fik vi ikke ind,så det er lidt rystende at læse at så mange føler sig dårligt behandlet,men som jeg før har skrevet,rapporter det til jeres riffel koordinator,jeg vil selv printe de forskellige klager ud og tage dem med til vores evaluerings møde for at høre om der er andre der har hørt om det.
MVH
LØVIG
Svar
#31
Jammen så er det jo nu at alle her på VTF
kommer ud af busken m sine klager så har du jo noget at gå videre med.[Smile]

jeg skal lige slå fast at alt var i sin skønneste orden til dm
der var bare lige[}Smile]

MVH PC

PS jeg tror nu nok at alle mesterskytter vil klage over denne frie
skydestilling hvis di fik chancen[Smile]
Svar
#32
Plaster faldet af?????? Skifter I ikke skiver hvergang der kommer ny skytte til? Det ville lose det problem.
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#33
Nej vi skifter ikke skiver ved hver ny skytte,Danmarks jægerforbund mener vel ikke der er økonomi til det,skulle vi skifte skiver ved hver skytte skulle vi nok også til at afvikle skydningen over to dage, det tager noget længere tid at skifte skiverne end at plastre,og ja kom endelig med jeres kritik det er den eneste måde vi/de kan gøre det bedre,personlig er jeg færdig,jeg håber næste år at skyde selv,ikke fordi det rører mig,men jeg tror man skal passe på med at brokke sig for meget på et åbent forum,der kunne være nogen der blev stødt og når man tænker på hvor svært det er at få frivillige hjælpere skal man nok passe på med at udstille nogen,nej gå dog kommandovejen og klag på dagen.
MVH
LØVIG
Svar
#34
Jeg tabte ikke guldmedalje, Jeg vandt min sølvmedalje.

Johansen tillykke med guldmedaljen.[Smile]

Men husk på at fra næste år, så skal du kun se mig på din venstre side når vi skyder finale 'GGG*[Big Grin][Wink]

Hilsen Schrøder
Svar
#35
Jamen zazu hvis du vil ligge på min venstre side er det helt fint med mig, så længe vi kan hyggesnakke under finalen, det er nu skønt når det ikke er alt for alvorlig.
Det er da trist at der er så mange der har haft dårlige erfaringer med en enkelt banekommandør, men da jeg aldrig skyder lavt liggende lagde jeg ikke mærke til det.

Johansen
Svar
#36
Det er trods alt DM det drejer sig om, saa bor der vare nye skiver hvergang med skyttens navn paa. Det giver yderligere mulighed for at forsikre sig en korrekt markering der hvis der er tvivl kan udfordres af skytten senere.
Alt andet er efter min mening for daarligt og kun et sporgsmaal om personale og bedre organisation af programmet. Saa lad det tage to dage om det skal.
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#37
Hej.
Hvis det skal til at tage to dage er jeg bange for at det bliver selvbetjening,der er problemer nok med at skaffe frivillige,måske ville det også være bedre,så ville ingen jo kunne klandre andre for resultatet.
MVH
LØVIG
Svar
#38
Jammen betaler I ikke et vanvittigt gebyr for at deltage i den skydning, saa maa der ansattes folk til det.
Jeg har deltaget i skydninger hvor der er 22 baner og 4 maal paa hver bane mellen 200 og 600 meter, og de 88 skiver blivet skiftet hvergang paa ca 20 minutter og bragt op til markorene. Skive skifterne fiser rundt paa omraadet i 2 ATV'er og en lille pickup og klarer det i en ruf.
Det er efter min mening stadig blot et sporgsmaal om at organisere det ordentlig og have det hele klar i forvejen.
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#39
Ja men så må vi jo se om jægerforbundet vil købe et par atv[Big Grin]som vi kan fise rundt på,jeg tror måske at det vil blive lidt vanskeligt,men jeg kan da godt se ideen i det.
MVH
LØVIG
Svar
#40
efter at vi er begyndt at skyde på små skiver hvor center er meget lille. krager -fasan -kanin-ja sågar ænder m jagtriffel[Big Grin]
er man simptelhen nød til at skifte disse små skiver hver gang.
det er da hurtigt gjort m en hæfte pistol hurtigere en at kridte og plastre.
så er der ingen tvivl om hvor skudene sidder[Wink]
det som lady var udsat for er ikke ok.

MVH PC
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)